שיווק ופרסום

צפו: עזריאלי בקמפיין חדש, זה הסכום שהושקע בו

קבוצת הקניונים ומתחמי המסחר עלו בקמפיין חדש לקראת ראש השנה בטלוויזיה ובדיגיטל בסכום השקעה מטורף. מנכ"ל קניוני עזריאלי: "נרגשים  להוביל קמפיין חדש עם מסר משפחתי ומלכד לקראת החגים"
מערכת ice | 
הקמפיין החדש של עזריאלי (צילום צילום מסך)
קניוני עזריאלי הודיעו היום (שני) כי הם עולים בקמפיין ראש השנה ענק בטלויזיה ובדיגיטל. הרעיון שהקמפיין יציג את הקניות בקניונים כמחוללי חוויות אצל קהל הלקוחות וכי כל מתנה בקניון מייצרת חוויה בחיים האישיים.
בפרסומת, ניסו לטענת הקבוצה שעזריאלי תעבור לשיח שונה מול הלקוח אשר נשען על התובנה שאנחנו עורכים קניות על מנת לאפשר לנו לחוות את החיים בצורה "מלאה" יותר עם האנשים היקרים לנו. בקמפיין ראש השנה הושקעו 3 מיליון שקלים והוא יעלה בטלויזיה, דיגיטל, סושיאל, ועיתונות ארצית. 
 
לדברי אורי קילשטיין מנכ"ל קניוני עזריאלי ומשנה למנכ"ל הקבוצה: "אנו נרגשים  להוביל קמפיין חדש עם מסר משפחתי ומלכד לקראת החגים, שמחים להזמין את לקוחותינו לבלות בקניונים שלנו ולייצר חוויות מרגשות. עם בוא השנה החדשה אנו מציעים מבחר רחב של הטבות ייעודיות למותגים המובילים והאהובים בקניונים בקופוני אפליקציית עזריאלי, וזו הזדמנות נהדרת לבלות בחיק המשפחה ולפנק את הקרובים. בנימה אופטימית זו אאחל חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה