שיווק ופרסום

הרלב"ד בקמפיין הסברה ארצי, הבמאי חווה בילדותו תאונת דרכים

תשדיר של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יעלה למסכי הטלוויזיה וזאת בעקבות מצב תאונות הדרכים הקשה. הקמפיין הפעם יעסוק בנושא הפחתת המהירות. הבמאי, אמרי דקל קדוש, מתמודד על פרס אופיר על סרטו "התאונה"
מערכת ice |  1
קמפיין הרלבד (צילום מסך)
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מעלה הערב (שלישי) קמפיין כחלק מחודש הבטיחות בדרכים, וזאת בעקבות מצב תאונות הדרכים שנמצא במצב קשה: רק אתמול נהרגו ארבעה בני אדם בארבע תאונות שונות - תאונות שלא זכו לסיקור ראוי בעקבות קריסת פייסבוק ואפליקציית וואטסאפ.
בשבוע שעבר נהרגו עשרה נוספים, ומספר ההרוגים עומד מתחילת השנה על 279, נתון גבוה משמעותית גם ביחס לשנה שעברה אז היו 235 הרוגים באותה תקופה בשנה.
הקמפיין שיעלה הערב למשך עשרה ימים, יעסוק בנושא הורדת המהירות בכבישים, ובסוף החודש יעלה בשנית לעוד גל נוסף. עלות ההפקה: 250 אלף שקל.
במאי הקמפיין, אמרי דקל קדוש, מתמודד הערב על פרס אופיר על הסרט שלו "התאונה" שמספר את הסיפור האישי שלו על התאונה שחווה כילד בנסיעה משפחתית לאילת.
שניר זיידל, מנכ"ל הרלב"ד (בפועל) הוסיף על הקמפיין: "כמידי שנה עולה הרלב"ד בקמפיין הסברה ארצי לקראת שבוע הבטיחות שנציין בסוף החודש. השנה אנו ממשיכים לטפל בנושא הפחתת המהירות. נסיעה במהירות גבוהה היא אחד הגורמים המשמעותיים המשפיעים על התרחשותן של תאונות קשות וקטלניות. ככל שהמהירות יותר גבוהה, כך נפגעת יכולת הנהג להבחין במתרחש סביבו ולהגיב בזמן עצירה אפקטיבי למניעת התאונה. בנוסף, מהירות משפיעה על חומרת הפגיעה. לדוגמה, עלייה של 5 קמ"ש במהירות ממוצעת של 35 קמ"ש צפויה לגרום לגידול של כ-70% במספר התאונות הקטלניות ולגידול של כ-50% בתאונות החמורות".
על במאי הקמפיין, הוסיף זיידל: "לבימוי התשדיר בחרנו באמרי דקל-קדוש שהוא לא רק במאי ויוצר מוכשר, אמרי חווה כילד תאונת דרכים בנסיעה משפחתית שהטביעה בו חותם המשפיע עד היום על עבודתו המקצועית. מצאנו באמרי שותף חשוב להעברת מסר מציל חיים לציבור - כשנוהגים לאט יותר, אפשר עוד לתקן ולמנוע תאונה".
קרדיטים:
משרד פרסום -  לפ"מ
מפיקה אחראית - נורית פיינמן
מנהלות לקוח - לימור בונפיל-סמרה, טלי מורלי  
קריאטייב -  ערן ברקן ואביב שטיין    
אסטרטגיה - מתן לרמן
חברת הפקה - גוסטבו הפקות                                                                                   מפיק אחראי - גוסטבו נדל
מפיקה ראשית - לירון עומר 
מפיקה בפועל - מורן שלו
מתאמת הפקה - שקד קפלן
מפיקת פוסט - רון שלו
במאי - אמרי דקל קדוש 
צלם - דויד סטרז’מייסטר
תאורה - גל רומבאק
גריפ - גולן קביאט 
סאונד - יששכר וישניא
עוזר במאי - אמיר מלמד 
מנהל לוקייש ן- עידן ברדך
ניהול תחבורה - צורי חדשי
מלהקת - רותי בלום
סט דרסר - משה חמו
מלבישה - לימור משה
מאפרת - דורית כהן
עורך - יובל ארצי 
בית פוסט - v01
ציוד צילום - אוטופיה שירותי מצלמה
תודה לעיריית אור יהודה על שיתוף הפעולה
שחקנים:
אבי סרוסי
גיטה בן נבט
ג’ניפר אונורה
עידו כהן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטיין במיטבו (ל"ת)
    חכם. ואינטיליגנטי 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור