שיווק ופרסום

זה מותג האופנה המוביל שהעביר את תקציבו לגלאי תקשורת

מחלקת הצרכנות של "גלאי תקשורת", מקבוצת התקשורת בייסברג, מתרחבת ומתחדשת בתקציב יחסי הציבור של רשת האופנה הישראלית, שמונה 90 סניפים בפריסה ארצית
מערכת ice |  3
גל בייסברג (צילום ליאור יאדו)
מחלקת הצרכנות של "גלאי תקשורת", מקבוצת התקשורת בייסברג, מתרחבת ומתחדשת בתקציב יחסי הציבור של רשת האופנה הישראלית "תמנון". הרשת, שהוקמה לפני 28 שנים כחנות קטנה בירושלים, גדלה באופן יציב לאורך השנים והפכה לאחד השחקנים המשמעותיים בשוק עם כ-90 חנויות ויותר מאלף עובדים. כיום היא מוגדרת כרשת האופנה השישית בגודל המחזור שלה לפי Dun's 100.
אחרי שנתיים של קורונה בהן רבים כבר מיהרו להספיד את הקניונים ואת חווית הקנייה הפיזית וקבעו שהישראלים עברו לרכישות און ליין - המציאות בשטח מוכיחה את ההיפך. הישראלים גודשים את הקניונים ואת החנויות ורשתות אופנה דוגמת תמנון ממשיכות לצמוח ולפתוח סניפים חדשים גם בימים אלה.
הקהל המרכזי שמשפיע על רכישות הבגדים בבית הוא בני הנוער - בין אם ברכישה עצמאית, או בהשפעה על ההורים. סקר עולמי שנערך לאחרונה הראה כי לא מזון, לא משחקים ולא טיפוח - בגדים הם ההוצאה העיקרית של הצעירים בעולם וגם בישראל ואת הקניות הם מבצעים בעיקר בחנויות פיזיות לעומת 20% בלבד שרוכשים און ליין.
החנויות הפיזיות חיות וקיימות - והן ממציאות את עצמן מחדש. כך גם המותגים המקומיים, שלמרות כניסת לא מעט מותגים זרים לישראל בשנים האחרונות עדיין שומרים על מעמד יציב. רשת תמנון מטפסת בשנים האחרונות באופן יציב ומבוקר הן במספר הסניפים והן בהכנסות.
גלאי תקשורת היא ממשרדי יחסי הציבור הוותיקים והמובילים בישראל. לצדה פועלות תחת קבוצת בייסברג חברת GMEDIA המתמחה בדיגיטל ובסושיאל, סטודיו SAY וחברת AYWA למגזר הערבי.
מחלקת הצרכנות בחברה מנהלת את תקציביהם של כמה מהמותגים הגדולים בתחום בהם: יבואנית המזון "וילי פוד" שהשיקה יותר מ-200 מוצרים חדשים רק בשנה האחרונה, ענקית הקמעונאות "ויקטורי", חברת שניב ומותג טאצ' אותו מובילה הפרזנטורית אילנית לוי ומותג השתייה "BLU".
גל בייסברג, יו"ר קבוצת בייסברג: "עולם הצרכנות והקמעונאות מתעורר מחדש, לאחר הגל הרביעי והחגים, וזו הזדמנות אדירה לחברות רבות שמתניעות מהלכים שיווקיים. אנחנו שמחים להפוך לשותפים לדרך של אחת מהחברות הצומחות והבולטות בתחום הקמעונאות ואם נוציא לפועל רק עשרה אחוז מהתוכניות המשותפות שלנו – תהיה כאן רעידת אדמה בעולם האופנה הישראלי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סתם כתבה ממומנת כל שוק האופנה על הפנים, רק אונליין מחו" (ל"ת)
    חחחחח 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    אמר נכון: "אם" נוציא לפועל עשרה אחוז
    שמשון 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו בדיוק הבעיה, אפילו לא ממשים עשרה אחוזים מההבטחות
    סגור
  • 1.
    מסכנים תמנון- לא יודעים כמה חרא מחכה להם (ל"ת)
    עובדת עבר 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור