שיווק ופרסום

שירי מימון בג'וב חדש: זה התפקיד המפתיע של הזמרת

שירי מימון קיבלה תפקיד חדש לרשימה המכובדת בקריירה שלה, הפעם בתחום מפתיע ושונה. זה התפקיד החדש שקיבלה אחרי שנבחרה על ידי קופת חולים לאומית
מערכת ice |  2
שירי מימון (צילום אוהד רומנו)
שירי מימון הוציאה לפני שבוע שיר חדש יחד עם אניה בוקשטיין ואקו, בשיתוף פעולה של המפיק ג'ורדי שהביא את סטטיק ובן אל לאור הזרקורים, וכעת מדווח על מפנה חדש ומעניין בקריירה שלה, הפעם היא מקבלת תפקיד קצת אחר והיא עומדת לדובב דמות פירסומית.
מדובר בדמות האיקון של קופת חולים "לאומית", שהקול שלה יהיה מעתה קולה של הזמרת והשחקנית. מימון נבחרה להיות הקול מאחורי דמות החסידה, הדמות אשר מייצגת את "לאומית שירותי בריאות" בכלל אמצעי המדיה והפרסום.
קרין זאבי הרצקה, מנהלת אגף שיווק, "לאומית שירותי בריאות": "בסקרים שערכנו עלה כי דמות החסידה האייקונית מזוהה מאוד עם "לאומית שירותי בריאות" ולכן החלטנו לרענן את דמותה . במסגרת מתיחת הפנים הכללית של החסידה היא תקבל מראה משודרג ועדכני. גולת הכותרת של החידוש היא הקול החדש מאחורי החסידה, קולה של אחת הזמרות האהובות ביותר בישראל, שירי מימון".
מימון עצמה הגיבה על התפקיד החדש ומסרה, "מקווה שהחידוש של הדמות האהובה המזוהה כל כך עם לאומית תמשוך אחריה את הקהל הרחב לטיפול ומודעות. בסוף הכי חשוב זה הבריאות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחח
    מ זוכמיר 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחסידה שמביאה תינוקות חחח מזל שלא לכרוב
    סגור
  • 1.
    מ ד ב ב ת ולא מדובבת
    הלשונאי 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיריהמתוקה לא מדובבת את החסידה כדי שתגלה לה את האמת והיא תקליט אותה מתוודה על פשעיה, אתא מדבבת את קולה בתשדירי הפרסומת של קופ"ח לאומית. אייס, הגהה עוד לא הרגה אף אחד.
    סגור