שיווק ופרסום

יקבי כרמל במהלך מפתיע: אלה כוכבי הרשת שגייסו לקמפיין

יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל במדינה, החוגג 140 שנים להקמתו, יוצא בימים אלו עם סדרת רשת חדשה בכיכובם של זוג יוצרי התוכן, ליהי בנין ואלעד לוי
מערכת ice | 
היינן הראשי בקמפיין החדש (צילום גל פורת)
הזוג ליהי (25) ואלעד לוי (33) הם שניים מיוצרי התוכן המובילים בישראל, לצד ערוץ יוטיוב משותף, עם מעל 180 אלף מנויים עם הסדרות הנצפות ביותר בישראל, לזוג נוכחות דיגיטלית עם מעל למיליון עוקבים, ולאחרונה אלעד מככב בסרטו החדש של אבי נשר שראה אור לאחרונה בנטפליקס.
יחד עם יקבי כרמל, ייצרו הזוג סדרת סרטוני תוכן הומוריסטיים לרגל השקת סדרת היינות החדשה של יקבי כרמל – CARMEL MOONLIGHT. סדרת היינות החדשה, נוצרה במיוחד לזוגות צעירים, לרגעים של הנאה זוגית משותפת. הסדרה פותחה לאחר מחקרים מעמיקים, במטרה להתחקות אחר העדפת בני דור המילניאלס – הדור הבא של צרכני היין, האחראים על  כ- 10% מצריכת היין בישראל.
סדרת הסרטונים החדשה, המלווה את ההשקה, תעסוק בסיטואציות זוגיות בין אלעד וליהי, בצורה משעשעת המאפיינת את התוכן אותו יוצרים בני הזוג. בכל חודש יעלה פרק חדש של הסדרה לעמודי הסושיאל של יקבי כרמל, עמוד היוטיוב הרשמי של אלעד וליהי ולעמודי האינסטגרם האישיים שלהם.
 
רן אסא, מנהל אגף השיווק ביקבי כרמל: לרגל השקת סדרת היין החדשה כרמל מונלייט, הפונה בעיקר לבני דור המילניאלס, התחברנו לזוג המוביל אלעד וליהי לטובת השקת סדרת רשת חדשה. סדרת הסרטונים שיצרנו יחד עם אלעד וליהי, פונה לבני דור ה-Y, הצורכים את עיקר המידע מהרשתות החברתיות, ומנסה להעביר להם את חוויית שתיית היין הזוגית בצורה הומוריסטית ומהנה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה