שיווק ופרסום

סטטיק ואגם בוחבוט ארסיים | פרסומת השבוע

איך מייצרים קליפ שצריך להתאים גם לפרסומת? סטטיק ואגם בוחבוט מגיעים ביחד לקמפיין של אורבניקה ועוקצים את המערכת
מערכת ice |  1
סטטיק ואגם בוחבוט (צילום יח"צ)
סטטיק מיתג את עצמו מחדש עם אלבום מלא להיטים, ורשת אורבניקה הלכה בעקבותיו, בעיקר בעקבות הלהיט "טרנטולה" עם אגם בוחבוט שהצטרפה גם היא לקמפיין. משרד מיקי תורג'מן היה אחראי חוץ מהפרסומת גם על הקליפ הממותג.
דבר המשרד
החשיבה על הקמפיין התנהלה הפעם טיפה שונה היא התחילה בכתיבת תסריט לקליפ מלא אשר מורכב בצורה מדויקת מהעולמות הוויזואליים של אורבניקה ושל סטטיק ואגם", אומרים במשרד הפרסום. "הקפדה על שילוב בגדי הקולקציה בקליפ ותפירה ועיצוב של אאוטפיטים שבנויים מבדים וטקסטורות מהקולקציה של אורבניקה ובמקביל ליצור 3 פרסומות מכירתיות עבור מבצעי הקיץ."
"בעבודה משותפת עם הבמאי המוכשר רומן בוצ׳אצקי, איש הקראייטיב מיקי תורגמן סטטיק, אגם וג׳ורדי נבנה הג׳ינגל של הקמפיין עם הטמעה של המשפט שלנו ״זה מאורבניקה״ עם ה-ריש המתגלגלת של אגם העולם הוויזואלי של הקמפיין יצא מתוך בניית ריזורט דמיוני על מאדים עם שילוב של דמויות מוקצנות קצת חייזריות שיעביר את סיפורה של טרנטולה שמגיעה לנופש ו"מכשפת" את האורחים ובסוף גם את סטטיק."

דבר הבמאי:
בכל השלבים, היה פשוט כיף ליצור את היצירה הזאת. בשנים האחרונות אני מלווה את סטטיק ואגם צמוד בקריירה המוסיקלית, כמה כיף שקריאייטיב טוב יודע לזהות יתרונות ולחבר בצורה חכמה בין אופנה, מוסיקה והאמנים עצמם!
סיפור מבניית הקמפיין:
ואם חשבתם שהכל מהראש של אנשי הפרסום, אז הפעם התערב פה גורם חדש: "בקמפיין הנוכחי השתמשנו בבינה מלאכותית בשביל להמציא וליצור עולמות ויזואליים חדשים", אומרים אצל מיקי תורג'מן.
 
האתר הכי גדול בפרוייקט:
האתגר הכי גדול בפרויקט, הם אומרים, היה הסיפור האישי, הסרט והאלבום של סטטיק, יחד עם הפרידה משותפו העסקי, שהעלו המון שאלות פתוחות מצד הקהל והתקשורת.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה:
זה מאורבניקה
 
הפרסומת של אורבניקה
ֿסמנכ"ל השיווק: אורן ברגיל
מנכ״ל: מריאנו קרפ 
מנהל שיווק: עמית פרמינגר
ייצוג אמנים: אורון כלפון, יואב גרוס, ג׳ורדי
במאי: רומן בוצ׳אצקי
קריאייטיב: מיקי תורג'מן
הפקה: רומס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מה שרומס נוגעים בו הופך לזהב!!!!! (ל"ת)
    יובל 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור