שיווק ופרסום

כוכב "ארץ נהדרת" מככב בקמפיין המוערך במיליוני שקלים

דינמיקה עולה בקמפיין חדש להשקתו של אייפון 15 בישראל, בכיכובו של השחקן והקומיקאי אלי פיניש. אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "דינמיקה נערכה עם מלאי גדול כדי לעמוד בביקושים האדירים, הרוכשים בהזמנה המוקדמת של דינמיקה, יהנו מהאייפונים ביום הנחיתה"

מערכת ice | 
אלי פיניש בפרסומת לדינמיקה (צילום מיכה לובטון)
דינמיקה בקמפיין חדש לקראת השקת האייפון 15: "לא צריך לעמוד בתורים כדי להשיג את האייפון 15 לפני כולם. רוכשי דינמיקה ייהנו מהאייפון החדש במשלוח עד הבית, כבר ביום הנחיתה בישראל״. בקמפיין מככב הפרזנטור אלי פיניש, המגלם את "צורי", ישראלי שיודע הכל, מתחכם אבל לא חכם. החל מהערב (ראשון) תעלה פרסומת "האוהלים" של דינמיקה, במהלכה תיחשף גם ההשקה הייחודית של האייפון 15.
אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "השנה השקת האייפון תתבצע במתכונת אחרת, שבמהלכה לקוחות דינמיקה שישריינו בהזמנה המוקדמת, יהנו מהאייפון החדש מיד עם נחיתתו בישראל, כשהם לא יצטרכו להמתין בתורים או להעמיד אוהלים כדי להיות הראשונים שרוכשים אותו. ההזדמנות הזאת אפשרה לנו לייצר קמפיין חדש, במהלכו הפרזנטור שלנו, אלי פיניש, מגלם את ׳צורי׳, מעביר את המסר – לא צריך לעמוד בתור כדי להשיג את האייפון 15 לפני כולם".
 
 
בשונה מהתמונות והסרטונים ברחבי העולם על התורים הבלתי נגמרים, השנה, ההשקה של הדגמים החדשים בדינמיקה, תחל מיד עם הגעת המלאי - משדה התעופה, הישר לבית הלקוחות. בדינמיקה מציינים כי הלקוחות שישריינו את האייפון במכירה המוקדמת שנפתחה ב-1 באוקטובר בבוקר, יוכלו ליהנות מהאייפון.
לצד הפרסומות הטלוויזיניות בבימויו של ירון שילון (ארץ נהדרת), הקמפיין ילווה בדיגיטל, לצד קמפיין סושיאל ברשתות החברתיות. עלות הקמפיין הכוללת (מדיה ועוד) מוערכת במיליוני שקלים.

אלי פיניש עם מנכ"ל דינמיקה אלי אדדי (צילום מיכה לובטון)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה