פרויקטים
הכי מוכרים שיש: עשרת יוצרי התוכן המבטיחים של ישראל
אחת הדילמות המורכבות ביותר בעולם השיווק והפרסום היא כיצד בוחרים את יוצרי התוכן אשר באמצעותם ניתן להגיע לקהלי היעד המתאימים למותג וליעדי המכר - פלטפורמת HUMANZ, אשר מתבססת על דאטה ובינה מלאכותית, מצליחה להכניס חדשנות בענף, עם אחוז המרה ממוצע (Conversion rate) של 9.6% באתרי הסחר
פרסום באמצעות משפיעני רשת או יוצרי תוכן, הוא אינו דבר חדש. כמעט כל תוכנית שיווקית של מוצר הנמכר און-ליין, מקדישים תקציב מכובד לעבודה עם משפיענים. כמויות הקמפיינים האדירה שרצה ברשת, הולידו את הצורך בפלטפורמה שתעשה סדר ובקרה בשיטת העבודה השוטפת בין המותג ליוצר או יוצרת התוכן שמשווקים אותו.
HUMANZ הוקמה על ידי חמישה בוגרי יחידת 8200, אשר התמחו בניתוח big data למציאת איומי טרור דרך הרשת, ובחרו ליישם את ניסיונם הטכני דווקא באוקיינוס הכחול של ה-Social Data. הפלטפורמה פותחה במטרה לאפשר למשווקים ויוצרי תוכן לעבוד יחדיו באופן מדיד, שקוף ואיכותי, והיא מצליחה לעשות זאת באמצעות אפיון מגוון פרמטרים אודות החשבונות של יוצרי התוכן והעוקבים שלהם, לדוגמא: חיווי על אחוז העוקבים המזויפים, אפיון התוכן והעוקבים לפי תחומי עניין, זיהוי התנהגות צרכנית ברשת ואחוז המרה לפי מוצר.
"הרעיון הוא לתת ליוצרי התוכן את האפשרות להפוך ליוצרים מקצועיים יותר וטובים יותר. מדובר בשיתוף פעולה, היוצרים מקבלים גישה למוצרים ומותגים שרלוונטיים אליהם, כל אחד לפי הנתונים מהאלגוריתם. היכולת שלנו היא להסתכל על פרופיל ולנתח את ההתנהגות שלו ברשת", מספר ליאב רפאל חן, מנכ"ל ומייסד שותף ב-HUMANZ. "אנחנו נותנים ליוצרי התוכן את כלי המדידה הנדרשים שאין היום בשוק, והם מספקים את התוכן והמכירות. HUMANZ יודעת לספק מידע על סל המוצרים שנמכר ולאילו עוקבים, והכל בזמן אמת ובכל רגע נתון. מי קנה, בכמה כסף ואילו מוצרים. הבשורה היא לעבוד במודל מוכוון ביצועים ולייצר המון תוכן ממיר, במקום השיטה הישנה של לעבוד בקמפיין fix price - החדשנות מצליחה לשנות את המוטיבציה של יוצרי התוכן".
ביקשנו מ-HUMANZ להפיק באמצעות המידע אשר נוצר בפלטפורמה, את רשימת יוצרי התוכן המבטיחים בישראל בעולמות המכר. הרשימה הורכבה בקפידה לאחר שקלול של עשרות פרמטרים, כגון: הקלקות, אחוז המרה למכר, צפיות, נתוני מכר יומי וכו', מתוך אלפי יוצרי התוכן בישראל שכבר משתמשים בפלטפורמה באופן קבוע.
והנה הם לפניכם:

שם מור סויד
גיל 30
כמה זמן בתחום? 3-4 שנים
עוקבים 17.3k
שיא מכירות ב-24 שעות 206
אחוז המרה ממוצע 5.92%
קמפיינים
"מלא. תמיד הייתי יותר נושקת לאופנה אבל מאז ההיריון יצא לי לשווק הרבה מוצרי תינוקות ולידה. אחרי שים, הבן שלי, נולד אז נכנסתי מאד לתחום של אימהות אבל עדיין אני עושה גם קוסמטיקה, ביוטי ועבדתי עם מותגים גדולים כמו טרמינל איקס, דיל קוסמטיקס ולוריאל"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"אסתטיקה. אני ממש אובססיבית לצבעים ולמה רואים בתוך הפריים וכמובן שהכל ייראה נגיש. אני כמעט ולא עורכת את התמונות ומאד כנה. תאורה מאד חשובה לי. אני לא משתמשת בפילטרים ולכן אני מחכה לשעה הנכונה ביום לצלם שיראה טוב עם האור. הרבה יותר משוחררת וחופשיה ולא חושבת 20 פעם אם לעלות או לא. הרבה יותר זורקת את הסטוריז לאוויר. אם זה מוצר שאני מקדמת אז אני לא רוצה שיהיה מצולם מידי וזה על הדרך. אני מרגישה שככה אני נראית וזה העולם. אם אני מציגה את עצמי כמו שאני והקהל מבין את זה. אני לא מציגה כל דבר. מצד שני איפה שאני יכולה להציג מציאות – אני אציג אותה. אני לא אעשה זום על פצע שיצא לי אבל אני לא אסתיר עם פילטר"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"זה התחיל כי פשוט פתחתי אינסטגרם והתחלתי לעלות את ה"לוקים" שלי וראיתי שבנות ממש מתעניינות. במיוחד בהריון שמתי לב שנשים מחפשות מישהי שתייצג עבורם את החוויה, אין להם כזו מישהי שתשתף אותם ותענה על וכל מיני שאלות כמו, "איך התינוק מתפקד?" ואיך את עושה פעולה כזאת או אחרת. הרגע שבו הבנתי שאני משפיענית היה שהתחילו לזהות אותי ברחוב והתחלתי לקבל מבנות הודעות בנוסח "תראי קניתי כמו שלך" או "בא לי נעל כמו שלך". חוץ מהעבודה שלי ברשת, אני גם עובדת היי-טק"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"אני מקבלת הרבה מאד הודעות מהבנות והן חלק מהיום יום שלי. בשלבים האחרונים של ההריון הרגשתי שזה נהיה ממש חידון. בנות ניסו לנחש תאריכים ללידה כל יום והרגשתי שיש התרגשות ממש גדולה סביבי וסביב התינוק. כל הזמן אני מקבלת תגובות מהבנות והן אומרות לי שהן קנו בגדים ושהגיע משהו טוב אז הן משתפות אותי. אני מרגישה שהקהל מתבגר איתי אבל עדיין אני רואה נשים בגילאים שונים וגם נשים עם ילדים שמגיבות ומתרגשות לקבל משהו שהוא כיפי והן מספרות לי על זה. היו פעמים שהמלצתי ובנות אמרו לי שזה פחות מוצלח בגזרה ותמיד אני מגיבה. גם אם יש בעיה אז אני פונה לחברה ואומרת, כמו לדוג' אם חסר פרטים ובנות מתלוננות. בסוף אנחנו הפנים של המותג ואין סיכוי אני אשווק משהו שהוא לא טוב מבחינתי - אני מעדיפה להפסיד כסף"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"האמת ש-HUMANZ היה המקום הראשון שעשיתי בו קמפיינים עם אחלה מותגים מדהימים וגדולים. הם גרמו לי להבין שאני ממש יכולה להרוויח מזה. יש הרבה יוצרים עם כמות עוקבים גדולה אבל אין פלטפורמה דומה שיודעת לפלח את הנתונים והביצועים. הבנתי שאפשר להרוויח דרכם גם אחלה של כסף, עכשיו יש להם את ה-PIXEL לדוגמא שזה גאוני! למשפיען יש חווית משתמש מאד נוחה ואני יודעת בדיוק כמה אני מכניסה, וזה נותן לי מוטיבציה להמשיך ליצור תכנים. זה שדרוג מטורף. אני גם חושבת שהעבודה עם ה-PIXEL גורמת לי להיות יותר לויאלית למותג כי אם המותג מרוויח אני מרוויחה!"

שם נדיר אליהו
גיל 28
כמה זמן בתחום? בגדול כבר כמה שנים. בחצי האחרונה עושה רק את זה.
עוקבים 71.4K
שיא מכירות ב-24 שעות 274
אחוז המרה ממוצע 5.96%
קמפיינים
"אני עובד עם glam glow, טרמינל X , בגדים, ביוטי, טיפוח, אופנה, קוסמטיקה, סופר פארם, לייף סטייל"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"רוב התוכן שלי הוא מאד פארודי ועם הרבה גיחוך. אני אוהב לעשות את זה מוגזם. התוכן ציני ומצחיק אבל מאד אותנטי. אין לי יותר מידי סרטונים ערוכים. את הבגדים אני לובש גם ביום יום וזה הכי בטבעי והקהל שלי כבר יודע מעצמו. תמיד ישר באות השאלות על "מאיפה קנית" ו"מאיפה אני יכול להשיג כזה?"
למה דווקא משפיען ברשת?
"אני מאד אוהב את הפידבקים. אני מקבל כל יום עשרות הודעות מאנשים כאלה שאומרים ש"עשיתי להם את היום", הם נכנסים לסטורי וצוחקים. רק אתמול מישהי דיברה איתי שהיא הייתה חולה והיא נכנסה לאינסטגרם שלי וזה עשה לה טוב - לי זה עשה ממש טוב"
אילו תגובות אתה מקבל מהעוקבים על הדברים שאתה מפרסם?
"הקשר הוא הדוק. אני מרגיש שהן חברות שלי. אני עונה לעוקבות תמיד באישי. אני מאמין שאם פינית לך זמן לכתוב, אז הכי מובן שאני גם אפנה זמן אחזור אלייך. גם אם שואלות אותי את השאלות הכי הבסיסיות, אז אני עושה מאמץ לענות לכולן. אני גם מתייעץ איתן לגבי כל מיני דברים בחיים האישיים שלי. חוץ מזה שתמיד אני מגיב ומנסה לעזור לגבי כל מוצר שאני פרסמתי. אני לוקח עליו אחריות. נגיד יש לי עוקבת שקנתה במבצע ב-"בלאק פריידי" ולא קיבלה את ההנחה, אז פניתי לחברה והיא קיבלה את ההנחה"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"אני ממש אוהב לעבוד איתם. אני עובד איתם שנים. היה לי איזה גדילה בתקופה האחרונה ואני יכול להגיד שזה הרבה בזכותם. זה הכי כיף בעולם כי זאת הפלטפורמה היחידה שמעניקה לי את האפשרות ליצור לינקים מקודדים לבד, ובנוסף אני מקבל מידע שוטף על הביצועים שלי וכך אני יכול לדעת אם מכרתי הרבה או אם צריך לתת פוש. עם HUMANZ אני נכנס לאפליקציה שלהם והכל מופיע שם. לא צריך לרדוף אחרי אנשים. זה מעולה!"

שם מאיה נרקיס
גיל 27
כמה זמן בתחום? שנתיים
עוקבים 38.7K
שיא מכירות ב-24 שעות 689
אחוז המרה ממוצע 8.64%
קמפיינים
"עיקר מותגי אופנה אבל גם ביוטי, איפור וטיפוח"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"אני קודם כל מנסה את המוצרים בעצמי ורק אחר כך מפרסמת לעוקבים. לדוגמא, כל הבגדים שאני מפרסמת, אני קודם כל לובשת ורק אז מפרסמת. אני פותחת חבילה ולובשת את המוצרים כמה ימים לפני שאני בכלל מראה לעוקבות שלי. המוצרים הם חלק מהיום יום שלי"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"אני עושה מה שאני אוהבת. אני ממש אוהבת לטייל ולהתלבש והשילוב ביניהם הוא נהדר. זכיתי!"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"הקשר התחיל עם העוקבות בעסק שהיה לי לבגדי ים והתחילו לעקוב אחרי ולאט לאט זה התפתח. אין דבר כזה שאני לא עונה לעוקבות. אני עונה לכולן בהודעות אישיות. אני מקבלת הודעות מהעוקבות על כאלה שניסו וממליצות וכאלה שמצלמות שהן נהנות מהמוצר. מישהי יכולה להגיע בעקבותיי לאיזה מקום ואם לא הייתה לה חוויה טובה ממנו, אז זאת בעיה ואני מתנצלת ומנסה לפתור. הקשר איתם צמוד ויום יומי, לדוגמא, עכשיו שאני בהריון הן משתפות אותי בסיפורים שלהן והן מגיבות. אני לא אוהבת שאומרים שהן מעריצות אותי, להפך, אני מעריצה אותן"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"העבודה עם HUMANZ היא נהדרת. לפני כן, זה היה ממש בלאגן ולא היה בקרה ועכשיו זה שונה, זה הדבר הכי טוב שקרה לי בתחום. הכל נהיה מסודר ויש בקרה על כל הנתונים והמכירות. הרבה יותר נכון לעבוד בצורה הזאת"

שם דניאלה אייפנברג
גיל 24
כמה זמן בתחום? שנתיים. מתחילת הקורונה קצת לפני
עוקבים 44.1k
שיא מכירות ב-24 שעות 2027
אחוז המרה ממוצע 13.4%
קמפיינים
"מטיפוח, דרך לייף סטייל ומלונות, ועד תיירות ואוכל"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"קודם כל אני בוחרת את הקמפיינים שלי בפינצטה. הרוב מקבלים "לא". אני חייבת להיות מחוברת למותג ולאהוב אותו כי זו הדרך הכי טובה והיחידה. אני לא יודעת לפרסם מוצר שאני לא אוהבת. זה בא לי מאד בטבעיות. אני פשוט מפרסמת לעוקבים שלי מה שאני גם ככה עושה, כמו לפרסם את הבגדים שאני לובשת ביום יום. אני ממליצה על מוצרים שאני באמת אוהבת ומשתמשת בהם. אני מאד מאד ביקורתית והעוקבים שלי יודעים את זה. אני מפרסמת רק אם זה חלק מהיום שלי, כמו לדוגמא בבוקר אני באימון אז אני אפרסם את בגדי הספורט. יש לי לקוחות קבועים. אני לא לוקחת קמפיינים לשבוע - שבועיים"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"הדבר הכי כיף הוא הפידבקים מהעוקבים. חשוב שיידעו שזו עבודה קשה, עבודה שהיא מהבוקר ועד הלילה אבל אני מאד נהנית לעשות את מה שאני הכי אוהבת לעשות, ולקבל על זה תגובות מהעוקבות זה בכלל חלום"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"אני בקשר יומיומי עם העוקבות. אנחנו מדברות באופן קבוע. כל יום אני מתעדכנת איתם בהודעות האישיות. גם אם זה לוקח לי כמה שעות ביום, אני עונה להן. מעבר לזה, העוקבות שלי מתייעצות איתי על דברים אישיים שלהן ואני מתייעצת איתן. אם תשים לב הפעילות עם העוקבות היא רציפה, כלומר אם המלצתי על נעל ברחובות אז הן מתייגות שהגיעו לרחובות ומעדכנות אותי, או אם משלוח מתעכב אני מבקשת שיטפלו בזה, או אם מישהי בכלל מאוכזבת ממשהו שפרסמתי, אז היא פונה אליי. הן יודעות שאני הכתובת כי אני הפנים של המוצר וככה גם אני רואה את זה ולכן מגיעות רק המלצות מדויקות. אני לא מקבלת שירות לא טוב או כל דבר דומה. מבחינתי, להמליץ על מוצר לא טוב זה גזל. אמליץ רק על מה שאני הייתי משתמשת"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"זה מודל חדשני ומאד נוח שמאפשר לי לראות את הנתונים, ואת הסטוריז שגורמים ליותר מכירות, ופחות מכירות. הפלטפורמה של HUMANZ משקפת לי את המציאות וממש קל להצטרף לקמפיינים ולקודד קודי קופון בצורה עצמאית דרך האפליקציה. אני לא צריכה כל הזמן לשלוח הודעה לאף אחד שיבדוק את הביצועים עבורי. אני גם יודעת איך לפנות יותר טוב לעוקבים ולעוקבות בצורה הזאת כי אני יודעת איזה מוצרים מעניינים אותם יותר ואיזה פחות"

שם יובל כספית
גיל 26
כמה זמן בתחום? שנתיים וחצי.
עוקבים 64.3k
שיא מכירות ב-24 שעות 1600
אחוז המרה ממוצע 9.24%
קמפיינים
"הוצאתי קולקציה משותפת עם טרמינל X , הראשונה מבין הבלוגריות בארץ שעשתה את זה. זה היה סולד אאוט תוך כמה שעות. עשיתי גם פרויקט תקדימי עם מנגו, במסגרתו עשיתי קירות לוקים והשראה. היה קיר ממותג בשם "יובל כספית", ובנות יכלו להגיע לחנויות ולרכוש, בשילובים בסטיילינג שאני בחרתי. עשיתי גם פרויקט מטורף ומאד גדול בעזריאלי תל אביב - "הבית של יובל". זה היה פרויקט שבו היה את כל ההמלצות שלי בנוגע לפריטים הכי שווים בקניון. בית שכל פעם מתחלף בכניסה לקניון"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"אני אוהבת בפרויקטים שלי לענות על פערים. אני מאד מרגישה את השוק. אני מחוברת לבנות שלי ולחברות הקהילה שלי. אני מזמינה ומקשיבה להן. עם איזה אתגרים הן צריכות להתמודד שהן נכנסות לקניון והתסכול שבחורה חווה אל מול כל המוצרים והמותגים האלה. הרגשתי שבנות נכנסות לחנות והולכות לאיבוד ואני מנסה לעזור להן. האמת היא שאין לי המון מקום לקבל לקוחות חדשים. אני עובדת בצורה ארוכת טווח. אני אוהבת להזדהות עם מותגים שאני אוהבת ומשתמשת. תמיד יש מקום לדברים מעניינים אבל אם אני לא סומכת על המוצר אז זה לא יקרה"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"אני התחלתי כעובדת בהיי-טק ועברתי להיות משפיענית רשת במשרה מלאה, אפשר להגיד. אני מאד מאמינה במה שאני עושה. הדבר הכי כיף זה להשפיע. שאני מקבלת הודעות מבחורה שאומרת לי שלמרות שהיא מרגישה מלאה, נתתי לה מספיק ביטחון והיא הלכה לים בגאווה או אפילו כאלו שיצאו ממערכת יחסים אלימה ומשתפות אותי, זה מרגש בטירוף. אני מרגישה שבגישה שלי כמשפיענית, אני לא מתנצלת. אם אני נכנסת למעלית וזה המרחב שאני נמצאת בו, אני פשוט מצלמת. בלי להתחשב או לחשוב פעמיים. אני חושבת שלא ניסיתי להכנס לאיזו משבצת של "איך בלוגרית אמורה להיות". זה לא רק עניין של בגדים אלא גם עסקים. זה לדעת לעמוד מול כרישים גדולים ולדעת לדרוש, לבקש ולדעת מה את שווה"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"95 אחוז בנות. הן מעבר לעוקבות, הן ממש חברות קהילה. הייתי בין הראשונות לקרוא לקהילת העוקבות שלה ככה. אני אף פעם לא מרגישה לבד. גם שנקלעתי למצבים תמיד הן היו שם בשבילי ואני שם בשבילן. לא רק הודעות אלא גם התייעצויות מהחיים האמיתיים וגם בנוגע להתייעצות אישית. בכל פעם שאני מפרסמת, יש לי דוח מסודר. אני יודעת בדיוק איך המותג התנהל, איך השירות הלקוחות התנהגו, אני מקבלת פידבק ומעבירה לחברה במידה ויש בעיה. מותג שיש לו הרבה פאשלות, אני לא ארצה להמשיך לעבוד איתו. אני מבינה שיש הרבה שממשיכות לקנות בעצתי וזאת אחריות מאד גדולה. אני בעצמי מחפשת גם בלוגריות שאתה פשוט יכול לסמוך עליהן. מבחינתי החולצה או אפילו מברשת שיניים שאני מפרסמת, הן חלק ממה שאני"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"אני מאד אוהבת את העבודה עם HUMANZ. אני חושבת שהדבר הכי חשוב בעולם של יוצרי התוכן זה לעבוד עם אנשים מקצועיים וטכנולוגיה טובה כמו שיש ב-HUMANZ - חברה שמבינה את שני הצדדים. זה לא רק פלטפורמה שמתווכת ביני לבין המותגים, הם גם מביאים ערך נוסף שמאפשר לי לראות את כל התמונה בצורה שקופה לחלוטין ובזמן אמת. רואים את התוצאות בשטח וזה בעצם שם את הדגש על הדבר החשוב שזה למדוד ולהעריך את ההשפעה שלי. זה לא רק מספר עוקבים. בזכות הפלטפורמה הזו אני מתפתחת ומשתפרת"

שם מאי כהן
גיל 23
כמה זמן בתחום? ארבע חמש שנים
עוקבים 53k
שיא מכירות ב-24 שעות 786
אחוז המרה ממוצע 12.26%
קמפיינים
"אני עובדת עם חברות כמו טרמינל X, פוט לוקר, אופנה, סניקרס, HM ביוטי, לייף סטייל ועוד"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"אני בעצמי צלמת. יש לי סטודיו לצילום שפתחתי לבד בבית ובו אני גם עושה את רוב הסטוריז שלי. אני עושה גם צילומי חוץ אבל עשיתי את זה כדי לבנות מקום מקצועי כי אני כרגע עובדת אך ורק בזה ומשקיעה את כולי. כשאני מפרסמת, אז קודם כל אני רואה את המותג ואם הוא לא נראה לי שהוא איכותי, אז אני לא לוקחת את זה. אם יש איזה מותג שאני מחליטה לקחת, אני מנסה אותו לפני הפרסום. אני לא ממליצה על דברים שאני לא משתמשת בהם. אני לא אפרסם משהו שאני לא מרגישה איתו שלמה. מגיעים אליי בגלל ההמלצות. מדריכים איך לעשות דברים ולקנות וזה הערך המוסף שלי. אני משתפת את הידע שלי. כשטסתי לניו יורק וצילמתי בעצמי, כל יום קמתי בבוקר כדי לצלם. עשיתי להם מדריך איך מצטלמים לבד בניו יורק"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"העוקבות, חד משמעית. הן פשוט כולן מרגישות כמו חברות. אתמול הלכתי לקניון ובנות מצטלמות איתי. אני יותר מתרגשת מהן שאני רואה אותן. הן כולן מדברות איתי באופן אישי ומתייעצות. אני לרוב משתדלת להיות כמה שיותר זמינה. אין מצב שאני לא עונה למישהי"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"אפשר לראות את הרכישות שבנות עושות לפי ההמלצות שלי כי הן משתפות אותו. לדוגמא, שעשיתי המלצה על נעליים אז קיבלתי המון תגובות של בנות שנועלות את הנעליים ונהנות מזה. זה עשה לי ממש טוב. גם במקרים שבנות השתמשו במוצר ולא הגיע להן ההזמנה, הם הודיעו לי וניסיתי לטפל בזה עבורן. אני משתדלת לעזור. גם אחרי שכולן קנו הן ביקשו סרטון סטיילינג מתאים ואני איתם, אני ממשיכה לעזור גם אחרי הסטורי"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"האמת שאני עובדת עם HUMANZ מעל לשנה וכולם שם ממש מקסימים! הם הפלטפורמה היחידה בארץ שפיתחה את היכולת לספק לי בזמן אמת נתונים על הביצועים שלי. ככה אתה יכול לדעת כמה מכרת. לפעמים אתה מעלה פריט ולא כולן אומרות קניתי. זה ממש חדשני והלוואי שכולם היו עובדים ככה. אין לך דרך אחרת לדעת את המכירות שלך בצורה כל כך מדויקת".

שם קורל מיכאלי גניש
גיל 28
כמה זמן בתחום?
"את עולם המשפיענים גיליתי כשהוא עוד היה ממש בחיתולים, אני בין המשפיעניות הראשונות בארץ, התחלתי מפרויקטים קטנטנים של עשרות שקלים בודדים בתמורה לפרסום בעמוד ומשם התגלגלנו. שיתוף הפעולה הראשון שלי היה בערך לפני 6 שנים אם אני לא טועה, אבל אין ספק שהשנתיים האחרונות מאז פרוץ הקורונה היו שנתיים החזקות והרווחיות ביותר שלי בתור משפיענית ומובילת דעת קהל"
עוקבים 69.2k
שיא מכירות ב-24 שעות 1125
אחוז המרה ממוצע 13.65%
קמפיינים
"וואו המון. זה נשמע מטורף אבל אשכרה עבדתי עם רוב המותגים החזקים בארץ ואני סופר גאה בזה. התחום שלי הוא אופנה ביוטי ולייף סטייל אבל, בגלל שבשנה האחרונה הפכתי להיות אמא, זה ללא ספק פתח אותי להזדמנויות חדשות וקהל עצום ומדהים. בין המותגים : נספרסו, טרמינל איקס, קבוצת רנואר, תנובה, בנק הפועלים, אדידס, סופר פארם, פקטורי 54, סייבקס, מטרנה והרשימה עוד ארוכה וסופר מכובדת"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"לחשוב תמיד שיש אנשים שצופים וצורכים את התוכן שלי ברמה היומיומית משמחת ומרגשת אותי כל יום מחדש, כיף לדעת שיש לי השפעה טובה על אנשים ושיש בי את היכולת להניע דברים שאני מאמינה בהם"
למה דווקא משפיענית רשת?
"העוקבות שלי זה ממש כמו משפחה, משפחה ענקית של כמעט 70,000 אנשים, רוב של נשים מדהימות ומפרגנות, האהבה התמיכה והפירגון לאורך כל הדרך זה פשוט דבר נדיר ולא מובן מאליו, בנות מספרות שאני משפיעה עליהן לטובה וגורמת להן לעשות דברים שהן חשבו שהן לעולם לא יצליחו, אם זה בתחום האמהות או קריירה"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על דברים שאת מפרסמת?
"העוקבות שלי יודעות שכל דבר שעולה אצלי בעמוד עבר בדיקה שלי, התנסות שלי, אם זה מוצר קוסמטי או שירות של סופר אונליין. הן מאמינות לי וסומכות עלי וזה הדבר הכי חשוב בתחום הזה. 99% מהתגובות מעולות ומפרגנות יש המון הודעות בסגנון של ״תודה שהכרת לי את המותג״ ״אני לא קונה אם את לא ממליצה״, אני לא אשקר לפעמים זה קצת מלחיץ הרי מי קבע שקרם מסוים שהתאים לי, יתאים לאחרת?"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"אני עובדת עם הרבה מותגים ורוב העבודה שלי ביום יום היא מול HUMANZ ומול המותגים שמגיעים דרכם, צוות ה-Customer Success הסופר מקצועי ומבין עניין. יש להם מערכת שלמה וסופר נוחה שמאפשרת לי לראות נתוני מכירות בלייב וזה מאוד נוח ומאפשר לי תמיד להיות בשליטה מלאה אחר כל הקמפיינים והמכירות שהגיעו דרכי. ללא ספק הפלטפורמה שהכי כיף לעבוד מולה!"

שם ליבר בלילתי
גיל 26
כמה זמן בתחום? כמעט עשור
עוקבים 93.3K
שיא מכירות ב-24 שעות 392
אחוז המרה ממוצע 8.35%
קמפיינים
"המון המון המון דברים מרגשים וגדולים. מ-3 שנים בנבחרת סמסונג המדהימה, טרמינל איקס, אקליפטה, מיני קופר ועוד הרבה טובים ומובילים בתחומם. היו גם טיסות לשבועות אופנה מסביב לעולם עם מותגי על והמון פרויקטים מרגשים. כל קמפיין הוא ייחודי עבורי ומאתגר בדרכו ואני גאה בהם אחד אחד"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"התחלתי בגיל מאד צעיר, עוד לפני שהעולם הזה היה קיים. הייתי מעלה ה-כ-ל לעמוד האינסטגרם שלי בכיתה י"א, אי שם ב2011-12 וכבר אז צברתי כמות עוקבים נכבדת לתקופה והתחיל סיקור של העמוד שלי בכל מני מדיות. המשכתי בדרך שלי ואחרי כמה שנים, עם התפתחות העולם הזה, התחילו להגיע ההצעות, והשאר היסטוריה"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"האהבה והחיבור לעוקבים וההזדמנות המדהימה לנסות ולהכיר מוצרים חדשים כמעט על בסיס יומי"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"מאד תלוי במוצר! אבל ההרגשה שלי היא שהעוקבות שלי הן חברות שלי. ואני ממליצה להן על מוצרים בדיוק כמו שאני יושבת עם חברה בסלון על כוס יין או קפה. והתגובות תואמות. אנחנו חברות"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"מדהים. העבודה מול צוות ה-CS הצעיר והאמביציוזי, המספק קמפיינים איכותיים וטובים היא נהדרת, מהנה ומעוררת השראה. כיף גדול לקחת חלק בפלטפורמה טכנולוגית שעוזרת לי להתפתח בעשייה שאני כל כך אוהבת"

שם ספיר אביסרור
גיל 27
כמה זמן בתחום? כבר 4 שנים
עוקבים 130K
שיא מכירות ב-24 שעות 1924
אחוז המרה ממוצע 17.95%
קמפיינים
"בעיקר אופנה ולייף סטייל וספורט. יש לי גם מותג פרטי בשם SAP"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"אני אישית מפרסמת רק מוצרים שאני מאמינה בהם. אני חייבת להתחבר למוצר או שאני לא אפרסם אותו. הדרך שבה אני עובדת זה לא לפתוח תאורה וסט ולשבץ את הצילומים בלו"ז שלי. הכל נעשה תוך כדי היום שלי ובמהלך היום שלי. לדוגמא אם אני מפרסמת בגד ספורט אבל לא עושה אימון באותו שבוע - הפרסום לא יהיה באותו שבוע. חייבת להישאר נאמנה לעצמי ולעוקבים שלי"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"הכי הכי חשוב זה שאני אוהבת את העבודה שלי ואת העוקבים שלי. אני נהנית לקום בבוקר ולעשות את מה שאני אוהבת"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"העוקבות שלי מדהימות! יש לי קשר ישיר איתן והאינטראקציה בינינו היא פתוחה לגמרי. כל עוקבת יודעת שאני בודקת את כל המוצרים שאני מפרסמת לפני ואם יש להן איזו תגובה, הן שולחות לי ישר. כל העוקבים יודעים שאפשר לפנות אליי בהודעה אישית ואני משתדלת לענות לכולם ולהגיב"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"פשוט גאוני! פעם היינו יכולים לפרסם משהו ולא לדעת מה האימפקט או כמה המוצר נמכר, היום, בזכות העבודה עם HUMANZ אני יודעת את כל הנתונים בזמן אמת ואפשר לעשות בקרה מקיפה על הקמפיינים שאני עושה. הרבה יותר אפקטיבי לעבוד בצורה כזאת"

שם עינב כהן
גיל 23
כמה זמן בתחום כבר 6 שנים
עוקבים 112K
שיא מכירות ב-24 שעות 2043
אחוז המרה ממוצע 19.96%
קמפיינים
"בדרך כלל אני מפרסמת אופנה ולייף סטייל אבל לא רק. זה יכול להיות גם מלונות ובתי אירוח וגם מסעדות או דוכני מזון"
מה הסוד לסטורי מוצלח?
"הדרך שלי לפרסם היא להיות אני. אני מפרסמת רק מוצרים שניסיתי קודם, שאני מאמינה בהם ומתחברת למוצר. אם אני לא חושבת שאני רוצה להשתמש במוצר מסוים אז אני לא אשתף אותו עם העוקבים שלי. אני לא אומרת "כן" לכל קמפיינים, ומקפידה לבחור רק את אלו שנראה לי שהעוקבות והעוקבים שלי הכי יאהבו ויתחברו. רוב המוצרים שאני עובדת איתם הם כאלה שעובדים איתי כבר כמה שנים וזה למה אין כמעט קמפיינים חד פעמיים. זה ממש כמו משפחה, עם כל חברה שאני עובדת איתה, ומרגיש ככה"
למה דווקא משפיענית ברשת?
"זה כיף לעשות את מה שאני אוהבת. שהתחלתי, לפני כמה שנים, המונח "משפיעני רשת" לא היה קיים בכלל ואני מרגישה שממש בניתי את עצמי מההתחלה. כבר אז הייתי ממליצה על מוצרים וראיתי שאנשים אוהבים את מה שאני בוחרת, ההרגשה היא שאת יכולה להיות עצמך ואת גם עוזרת לבנות אחרות"
אילו תגובות את מקבלת מהעוקבים על הדברים שאת מפרסמת?
"אני לא רואה בהן עוקבות – הן חברות שלי לכל דבר ועניין. אני מדברת איתן במהלך היום ואם אני רואה אחת מהן ברחוב זה כמו לפגוש חברה, מדברים ומתחבקים. הן יודעות שהן יכולות לפנות אליי בקשר לכל מה שאני מפרסמת ואם יש בעיה, עם הזמן אספקה או אפילו כל דבר, אני פונה לחברה בשבילן. אני כבר כמה שנים בתחום ובזמן הזה יש בנות שהספיקו לסיים צבא, לעבור עבודות, להתחתן, אני מרגישה שאני גדלה יחד איתן"
איך העבודה עם הפלטפורמה של HUMANZ?
"העבודה איתם מדהימה! הם נתנו לי את ההזדמנויות הראשונות בתחום וזה פתח לי את הדלת לעולם החדש שאני נמצאת בו היום. זה כיף גדול לעבוד איתם ומקווה שרק יימשך"
HUMANZ פועלת כיום ב-8 מדינות שונות, ביניהם ישראל, ארה"ב, ברזיל, טורקיה ודרום אפריקה, ו-PIXEL המכר של החברה תומך בכל פלטפורמות אתרי הקומרס המובילות: Shopify, WooCommerce, Wix, Magento ועוד.
טכנולוגיית ה-PIXEL , מאפשרת למשווקים וליוצרי התוכן לאפיין את מסע הלקוחות באתר הסחר ולהיות בשליטה מלאה על המידע כמו למשל: איזה תוכן הניע את הלקוחות (העוקבים) לפעולת הקנייה? גם במידה והלקוח חזר לחנות אחרי מספר ימים. כאמור, הטכנולוגיה מאפשרת לתגמל באופן מיידי את יוצרי התוכן על סל הקניות של העוקבים שלהם.
הפלטפורמה של HUMANZ מאפשרת למשווקים ומותגים לנהל דרכה את כלל הפעילות עם יוצרי תוכן, משלב החיפוש ובחירת המשפיענים, כתיבת הבריף, אישור התכנים וכמו כן, בסיכום הקמפיין וסקירת התוצאות של כלל המשפיענים יחדיו ולחוד.


