כסף וצרכנות

רמי לוי מפתיע: אלו השותפים הכחולים החדשים שלו בסניפים

רשת רמי לוי שיווק השקמה משיקה מוצר חדש במותג הפרטי – של ביסקוויטים פתי בר במיתוג מפתיע שקורץ לילדים
מערכת ice | 
רמי לוי ואושר עד (צילום קרדיט: פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock, קרדיט: פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
רשת רמי לוי מחדשת מפעם לפעם את מבחר המוצרים במותג הפרטי של שיווק השקמה, ולאחרונה יצאה במוצר מפתיע של ביסקוויטים פתי בר – תחת מותג "הדרדסים". אריזת הפתי בר מעוטרת בתמונת הדרדסים וצבעה, איך לא, כחול, כצבעם של היצורים האהובים.
ברשתות החברתיות פרסמה רשת רמי לוי: "רמי לוי & הדרדסים: מדרדסים לכם את הפתי־בר! הדרדסים האהובים נוחתים במדפים ומביאים איתם את הפתי־בר שכולם אוהבים - קראנצ’י, מוכר, ותמיד עושה טוב בלב  לילדים וגם להורים. השגרה הופכת לדרדסית במיוחד. עם ישראל חי".
כזכור באחרונה הפתיעה רשת רמי לוי כשייבאה ביבוא מקביל מעילי מעצבים של המותגים היוקרתיים קלווין קליין וטומי הילפיגר, במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מהמקובל ברשתות האופנה המובילות 289 שקל בלבד.
המנכ"לית המשותפת של רשת רמי לוי, יפית אטיאס, אמרה לגבי יבוא המעילים לחדשות 12: "זה יבוא מפרללי, אנחנו מקור ראשון, יש כמות מאוד מכובדת בכל הסניפים כך שכמעט כל הלקוחות יוכלו ליהנות. היום ברשת, אם פעם לקוח היה קונה מוצרים למקרר, היום הוא יכול לקנות גם מוצרים לארון ומוצרי חשמל מובילים, וזו רק ההתחלה. דברים פה מתפתחים".
הרשת הקימה באחרונה גם קבוצת וואטסאפ ללקוחות בה היא מפרסמת את המבצעים , והזמינה אותם להירשם. בצעד דומה נקטה גם רשת ויקטורי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה