כסף וצרכנות
ויקטורי ורמי לוי חושפים איפה הם מרסקים את המחירים: "אל תגלו"
שתי הרשתות מהמובילות בדיסקאונט מפרסמות בימים האחרונים את הדרך בה תוכלו להשיג את המחירים הכי זולים בסופר, ולהתקרב למבצעים שיחסכו לכם כסף בקניות השוטפות
אם אתם נוהגים לערוך את הקניות שלכם ברשתות הדיסקאונט, אתם בוודאי מחפשים את המבצעים בסניפים. בשתיים מהרשתות המובילות נקטו באחרונה בצעד שיווקי שיסייע ללקוחות להתוודע ראשונים לכל המבצעים: קבוצת וואטסאפ.
רשת ויקטורי פרסמה בשבוע שעבר הזמנה דרך הרשתות החברתיות הפונה ללקוחות ומציעה להם להצטרף לקבוצה: "ששש..... אל תגלו לאף אחד", נכתב בפרסום, "אבל לויקטורי יש קבוצת ווטסאפ סודית עם מבצעים סודיים".
במקביל, גם רשת רמי לוי נקטה בצעד דומה ופרסמה ברשתות את הקבוצה שלדברי הרשת ממש חוסכת לכם כסף: "הצטרפו לקבוצה ותתחילו לחסוך כבר עכשיו", נכתב בפרסום, רוצים להיות הראשונים לדעת על המבצעים הכי משתלמים במדינה? רוצים לקבל עדכונים ישירות לוואטסאפ, בלי רעש, בלי ספאם ובלי לחפש? אז זה בדיוק מה שהקבוצה שלנו עושה: חוסכת לכם כסף באמת. מבצעים חמים לפני כולם; מבצעים בלעדיים לקבוצה;️ עדכונים קצרים, ממוקדים וברורים".
עוד ב-
בשבוע שעבר הצטרפה רשת ויקטורי למאמץ להגשמת חלומו של רון שרמן, חלל צה"ל שנהרג בשבי בעזה וגופתו הושבה לישראל, ומציעה ללקוחות הזדמנות לתרום לפרויקט ההנצחה שלו באמצעות קנייה: בכל רכישה של מארז אוראו 176 גרם במחיר 11.90 שקל (שהיה החטיף האהוב על רון), או מוצרי טופו של המותג ויקטורי - 10% מן ההכנסות יוקדש להקמת מרחב ההצלה והחמלה לבעלי חיים שיישא את שמו של רון בכפר טרומן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



