אייס
מקאן דיגיטל משתלטים על ה'טיימליין' ועושים סמים בפייסבוק: צפו בקמפיין
תחת הכותרת Drugs set your timeline פתחו במקאן פרופיל פיקטיבי בפייסבוק והציגו באמצעות תמונות בטיימליין איך החיים מתפתחים עם ובלי סמים
ראשוניות היא אחת מהתכונות החשובות בכל אקט, ובמיוחד במהלכי פרסום. מקאן דיגיטל יכול לסמן \'וי\' גדול על הנושא בזכות מהלך דיגיטלי שהושק היום לטובת הרשות למלחמה בסמים כחלק מקמפיין רחב שעלה לאחרונה לאוויר וכולל גם מיניסייט ובתוכו פעילות אינטראקטיבית לגולשים .
מקאן דיגיטל שיודע שקהל היעד שלו נמצא בפייסבוק, השתלט, (לראשונה בעולם לדבריהם בדרך זו) על הטיימליין - הכלי הויזואלי החדש של פייסבוק המציג תמונות של בעל העמוד בסקאלת זמנים, לצורך קמפיין. בדרך זו הם המחישו לגולשים בדרך ישירה למדי כיצד יכולים החיים להתפתח ל-2 כיוונים שונים, בהצגת המסע הבלתי נמנע ל\'השמדה עצמית\' בעקבות שימוש בסמים מחד והחיים הנורמטיביים מאידך.
לצורך הקמפיין השיק מקאן דיגיטלי פרופיל פיקטיבי תחת השם \'אדם ברק\' שהוא למעשה קופירייטר במשרד (בשם דניאל ברק). בעמוד הפייסבוק של \'אדם ברק\' הוצגו זו לצד זו תמונות שמלוות אותו בשני מישורים שונים: האחד במהלך חיים רגיל והשני מתאר את מה שיכול היה לקרות לו אם היה משתמש בסמים. בתמונת הפרופיל שלו חצויה התמונה של ברק לשניים כאשר הצד \'הנקי מסמים\' מלווה בכיתוב \'שנה בלי (סמים)\' והצד השני \'המכור\' מלווה בכיתוב \'שנה עם (סמים)\'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.זה פשוט אדירגיא 01/2012/06הגב לתגובה זו0 0עשוי כמו שצריךסגור
-
4.חברת דיגיטל?מסומם בשקל 01/2012/06הגב לתגובה זו0 0שמישהו יספר למי שמתיימר להיות חברת דיגיטל וניו מדיה שהם עברו על 2 סעיפים בתקנון של פייסבוק.סגור
-
3.אשרי המאמיןליאורה 01/2012/06הגב לתגובה זו0 0האם מישהו עדיין מאמין לבולשיט הזה? אדם, תפסיק לעשן קראק..... Legalize itסגור
-
2.:) (ל"ת)ג'יזס 01/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.נו באמת. מחפשים פרס בפסטיבל ולא לשכנעכריסטיאן פ. 01/2012/05הגב לתגובה זו0 0מה זה השטויות האלה, מה, מקאן הפכו להיות גדעון עמיחי? שטויות של קמפיין. הראשונים בעולם. וואו.. בגלל שהם הראשונים בעולם, בני נוער יפסיקו לצרוך סמים. יאללה... את מי זה מעניין? יש מיתון, אבטלה, פיטורים, קיצוצים, לקוחות של מקאן בחפירות והקריאייטיב מחפש פרסים. אני רוצה לראות אחד! אחד, שמפסיק לעשן או להסניף בגלל הקמפיין הזה. בולשיט אחד גדול. פאתט.סגור


