אייס
TIM לינואר מציג: 'מומנטום צמיחה' של אתרים על פי הגולשים; מאקו ויד 2 בראש
במקביל לרייטינג האתרים של ועדת המדרוג TIM ממשיך לספק נתונים. mako ו'רשת' רושמים זינוק תודות לאח הגדול והמירוץ למיליון; ONE וספורט5 צונחים
במקביל לפרסום רייטינג האתרים על ידי ועדת המדרוג ולמרות סימן השאלה לגבי עתידו סקר TIM ממשיך לספק נתונים ומוסיף החודש (סקר על נתוני חודש ינואר) את מדד המומנטום - מדד חדש המבטא את הערכת הצמיחה של האתרים על ידי הגולשים. מבין חמשת האתרים בעלי המומנטום הגבוה ביותר ניתן למצוא את האתרים הבינלאומיים: גוגל, יוטיוב ופייסבוק ושני אתרים ישראליים: מאקו ויד 2.
בדירוג המרכזי של סקר TIM לשיעורי החשיפה השבועיים, לאחר שלושת האתרים הבינלאומיים גוגל, יוטיוב ופייסבוק, מוביל בגזרה המקומית אתר וואלה עם 60.2% חשיפה. אחריו ynet עם חשיפה של 58.1%. אתר mako של הזכיינית קשת רשם בינואר גידול של כ-14% בחשיפה, תודות לעונה עתירת הרייטינג של \'האח הגדול\'.
אתרים נוספים שרשמו עלייה בשיעורי החשיפה הם תפוז שהציג בינואר גידול של כ-20% לכדי 20.5% חשיפה - הגבוהה ביותר בחצי השנה האחרונה עבורו. בדומה ל-mako אתר נוסף שרשם גידול בולט הוא זה של הזכיינית \'רשת\' עם צמיחה של 28.4%, הפעם תודות לריאליטי אחר - \'המירוץ למיליון\' שהסתיים בשבוע האחרון בזכייתן של הזוג בר ואינה. גם במקרה של אתר רשת מדובר בחשיפה הגבוהה ביותר בחצי השנה האחרונה.
בגזרת הספורט: ספורט5 ו-ONE שנעים בקווים מקבילים רושמים שניהם צניחה חדה בחשיפה השבועית בחודש ינואר. שני אתרי הספורט המתחרים רושמים ירידה של כ-24%. ONE רושם את נתון החשיפה הנמוך ביותר שלו בחצי השנה האחרונה עם 11.8% וספורט5 עומד על חשיפה שבועית של 12.3%.
החשיפה השבועית בחודש ינואר

כאמור, סקר TIM לחודש ינואר מציג נתונים חדשים במסגרת \'מדד המומנטום\' של TNS. מדד חדש המבטא את הערכת הצמיחה של האתרים על ידי הגולשים. על פי TNS טלסקר, המדד מבוסס על האופן שבו תופסים הגולשים כל אחד מהאתרים. האם, לדעתם, האתר מתחזק והוא \"בדרך למעלה\" או שהוא נחלש ו\"בדרך למטה\" או שהוא \"דורך במקום\".
לפי מדד המומנטום של TNS נכון לינואר 2012, מבין חמשת האתרים בעלי המומנטום הגבוה ביותר ניתן למצוא את האתרים הבינלאומיים, גוגל, יוטיוב ופייסבוק ושני אתרים ישראליים, מאקו ויד 2. לפי הגולש הישראלי אלו הם האתרים עם מומנטום הצמיחה הגבוה ביותר.
מדד המומנטום

נתונים נוספים שמציג סקר TIM נוגעים להרגלי הצפייה הנדחית של הגולשים בישראל בסדרות או תוכניות טלוויזיה באמצעות האינטרנט. 3 התוכניות הנצפות ביותר היו באופן טבעי \'המירוץ למיליון\' ו\'האח הגדול\' וסרוגים המפתיעה שזוכה למקום של כבוד באונליין. 3 האתרים מהם מבוצעת הצפייה בעיקר הם (בסדר יורד) mako, רשת ו-וואלה.
התוכניות המובילות בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט

האתרים המובילים בצפייה נדחית של תכנים באמצעות האינטרנט

הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.tim הרבה יותר אמין מכל הקשקושים החדשים!!!! (ל"ת)סטס 02/2012/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אייס למה אתם ממשיכים לפרסם את הסקר הזה?סקר לדינוזאורים 02/2012/13הגב לתגובה זו0 0הוא לא רלוונטי ולא נכון. אף פעם לא היה. הוא חי רק בגלל שגופי תקשורת כמוכם נותנים לו הנשמה מלאכותיתסגור
-
1.מישהו עוד קורא את הנתונים המביכים שלהם? (ל"ת)יש מדידה חדשה לא? 02/2012/13הגב לתגובה זו0 0סגור


