אייס
"לעשות כסף או להתחתן עם כסף?" - מי עומד מאחורי קמפיין הטיזרים בחוצות
בזכות הכישורים או בזכות הקשרים? קמפיין חוצות חדש שעלה לאוויר שואל שאלות בשילוב סימני 'איקס' ו'וי' ולא חושף את המותג. רמז: LEAD מאחוריו
קמפיין החוצות שעלה לאחרונה לאוויר עם טיזרים ששואלים \"לעשות כסף/להתחתן עם כסף?\", ושלטים נוספים באותו הסגנון, כשלצידי המשפטים סימני \'איקס\' או \'וי\' הוא למעשה קמפיין השקה לדגם חדש מבית סובארו שיושק בישראל.
היינו צריכים לנחש: הקמפיין נעשה על ידי משרד הפרסום LEAD, חובב הטיזרים (עמדו מאחורי הקמפיין המשעשע למכללת \'פשרה\') המטפל בתקציב סובארו. הרעיון סביב סימני ה\'איקס\' וה\'וי\' הוא הכנת הקרקע לקראת דגם הפנאי-שטח החדש של סובארו שייקרא XV. הגל הראשון של הקמפיין יכלול שילוט חוצות בהיקף של כ-2 מיליון שקלים מלווה בהשקעה מכובדת של כמיליון שקלים בדיגיטל.

רכב הפנאי-שטח החדש של סובארו
שלטים נוספים שעלו במסגרת הקמפיין, במיקומים שונים ברחבי הארץ, נשאו משפטים כמו: \"בזכות הכישורים או בזכות הקשרים; לצאת לחופש עם הילדים או לצאת חופש מהילדים\".

הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.מושך הרבה תשומת לבאנונימי 05/2012/06הגב לתגובה זו0 0יפה. כל הכבוד לגל זיידסגור
-
4.יצירתייםרועי 05/2012/06הגב לתגובה זו0 0רעיון מבריקסגור
-
3.נראה כמו פרסומות לבין תחומי (ל"ת)טל 05/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אוטו מדהים - הם באמת מביאים אותו לארץ? (ל"ת)אחד שמבין 05/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.זהירות ספויילר- למה להרוס? (ל"ת)זהירות ספויילר! 05/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור


