אייס

"לעשות כסף או להתחתן עם כסף?" - מי עומד מאחורי קמפיין הטיזרים בחוצות

בזכות הכישורים או בזכות הקשרים? קמפיין חוצות חדש שעלה לאוויר שואל שאלות בשילוב סימני 'איקס' ו'וי' ולא חושף את המותג. רמז: LEAD מאחוריו
קמפיין החוצות שעלה לאחרונה לאוויר עם טיזרים ששואלים \"לעשות כסף/להתחתן עם כסף?\", ושלטים נוספים באותו הסגנון, כשלצידי המשפטים סימני \'איקס\' או \'וי\' הוא למעשה קמפיין השקה לדגם חדש מבית סובארו שיושק בישראל.
היינו צריכים לנחש: הקמפיין נעשה על ידי משרד הפרסום LEAD, חובב הטיזרים (עמדו מאחורי הקמפיין המשעשע למכללת \'פשרה\') המטפל בתקציב סובארו. הרעיון סביב סימני ה\'איקס\' וה\'וי\' הוא הכנת הקרקע לקראת דגם הפנאי-שטח החדש של סובארו שייקרא XV. הגל הראשון של הקמפיין יכלול שילוט חוצות בהיקף של כ-2 מיליון שקלים מלווה בהשקעה מכובדת של כמיליון שקלים בדיגיטל.
רכב הפנאי-שטח החדש של סובארו
רכב הפנאי-שטח החדש של סובארו
* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן
שלטים נוספים שעלו במסגרת הקמפיין, במיקומים שונים ברחבי הארץ, נשאו משפטים כמו: \"בזכות הכישורים או בזכות הקשרים; לצאת לחופש עם הילדים או לצאת חופש מהילדים\".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מושך הרבה תשומת לב
    אנונימי 05/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה. כל הכבוד לגל זייד
    סגור
  • 4.
    יצירתיים
    רועי 05/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מבריק
    סגור
  • 3.
    נראה כמו פרסומות לבין תחומי (ל"ת)
    טל 05/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אוטו מדהים - הם באמת מביאים אותו לארץ? (ל"ת)
    אחד שמבין 05/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זהירות ספויילר- למה להרוס? (ל"ת)
    זהירות ספויילר! 05/2012/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור