רכב

הצעירה שגרה במכונית שלה כדי לנצח את משבר הדיור

ניקיטה קראמפ, שמתהדרת במיליון עוקבים בטיקטוק שלה, מתעדת את החיים שלה דרך מכונית ההונדה סיוויק שלה, שם היא חייה בעקבות משבר הדיור שפוגע לא רק בישראל ומחריף גם בארצות הברית. כך נראים חייה
מערכת ice |  6
ניקיטה קראמפ (צילום טיקטוק)
ניקיטה קראמפ, שמתהדרת במיליון עוקבים בטיקטוק שלה, מתעדת את החיים שלה דרך מכונית ההונדה סיוויק שלה, שם היא חייה בעקבות משבר הדיור שפוגע לא רק בישראל ומחריף גם בארצות הברית.
לאחר שנאבקה לשלם את שכר הדירה שלה בזמן ודילגה על ארוחות כדי לחסוך כסף, זאת בזמן שנקלעה לחובות למרות שעבדה בשתי עבודות - היא החליטה להפוך את הרכב שלה לביתה כדי לא ליפול עוד יותר לאבדון כלכלי.
קראמפ עברה להונדה שלה בסוף 2019 ומתגוררת בה מאז - ולמרות הדיונים הכנים שלה לגבי מה שנדרש כדי לחיות כך, זו הדרך שלה להימנע מיוקר המחיה המופקע של היום, בעוד האינפלציה ממשיכה להכות בעולם בעוצמה. קראמפ דנה באמצעי הבטיחות שהיא נוקטת. בסרטון ממאי, שזכה ליותר מ-3 מיליון צפיות, היא מציגה את כיסויי החלונות שבהם היא משתמשת בשעות הלילה כדי שאנשים לא יוכלו לצפות פנימה.
 
חודשיים לאחר מכן, ב-4 ביולי, פרסמה קראמפ סרטון נוסף שמראה את הדרכים שלה למצוא מקומות לישון בכל לילה. היא משתמשת בתצוגת לוויין בגוגל מפות כדי לאתר שכונות "נחמדות", או כאלה שהאנטנות שלהן מציגות נכסים גדולים עם בריכות משלהן כדי לא לקחת סיכון.
קראמפ מפרסמת בכל בוקר סרטונים של איך היא פותחת את היום. היא מורידה את הכיסויים מהחלון ומכניסה את המצעים עליהם ישנה למושב האחורי. לאחר מכן היא נכנסת לחניה בה ישנה כדי להתקלח. יש לה ערכת טואלטיקה כדי לשטוף את הפנים והגוך ולצחצח שיניים.
 
באותו קליפ היא מציגה מגש קטן ושחור שמתחבר להגה שלה, שבו היא משתמשת כשולחן מאולתר כדי לאכול פירות משומרים, כריכי חמאת בוטנים - או אפילו הזמנות לקחת מסאבווי. מאוחר יותר, היא מראה את הדרך היחידה לעשות כביסה: במכבסה בתחנה בדרך לאורגון. 
"אני תמיד מקפלת את הכביסה שלי במכבסה - זה לא משהו שאני מנסה לעשות במכונית שלי", היא אומרת. יתרה מכך, יש מיכלי אחסון בתא המטען שלה ומכשירים ניידים כדי לשמור על טעינת האלקטרוניקה שלה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ישראל
    יואב 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת עולם שלישי
    סגור
  • 5.
    מכונית
    טל 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפדר את הטלפון שלך אצטרף אליך
    סגור
  • 4.
    הכרתי
    אולה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכרתי איזו בלונדה קראו לה ביג'פונדה הסתובבנו בהונדה אגב כמה עולה להחזיק רכב, שירותי כביסה, וטייקוואי, אי אפשר בכסף הזה אולי לגור אפילו בדירה קטנה או עם שותפים?
    סגור
  • 3.
    גרה במכונית
    אחד העם 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה מצוין 5 שנים יצאה מהברוך (אלה עים היא עובדת) מאשר כול החיים להיות בניוטרל
    סגור
  • 2.
    כן, נכון, היא ממש ניצחה את משבר הדיור.
    מירי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה הניצחון פה ? חיה כמו כלב
    סגור
  • 1.
    דיור
    דליה 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא לא תחזיק הרבה זמן בדרך הזות
    סגור