רכב

מפגינים בסוכנות של פולקסוואגן ננטשו בקור ובחושך

המפגינים, שכולם מדענים וחברים בקבוצה שקוראת לעצמה Scientist Rebel, הדביקו את עצמם לרצפת אוטושטאדט הסמוכה למפעל פולקסווגן בוולפסבורג שבגרמניה, על מנת למחות נגד שינויי האקלים
מערכת ice | 
מפגינים בפולקסווגן (צילום טוויטר)
קבוצה של מפגיני אקלים שהדביקו את עצמם לרצפת סוכנות פולקסוואגן, נותרו בקור ובחושך, לאחר שהצוות כיבה את האורות והחימום והלך הביתה. המפגינים, שכולם מדענים וחברים בקבוצה שקוראת לעצמה Scientist Rebel, הדביקו את עצמם לרצפת אוטושטאדט הסמוכה למפעל פולקסווגן בוולפסבורג שבגרמניה, על מנת למחות נגד שינויי האקלים ולדרוש מיצרנית הרכבים לתמוך במאבקם נגד זיהום.
לדבריהם, יצרנית הרכב קיבלה את זכותם למחות, אך כשהגיע זמן הנעילה, העובדים השאירו אותם דבוקים לרצפה ללא תאורה או חימום. הם גם התלוננו בטוויטר שפולקסוואגן סירבה לבקשותיהם לספק קערה לצורכי שירותים ולא נתנה להם להזמין אוכל מבחוץ למשלוח. Autostadt (Car City) היא אטרקציה למבקרים הכוללת מוזיאון, ביתנים למותגי הרכב העיקריים בקבוצת פולקסווגאן, מרכז לקוחות שבו לקוחות יכולים לאסוף מכוניות חדשות ולערוך סיור במפעל ובית קולנוע.
המפגין ג'אנלוקה גרימלדה, אמר בטוויטר: "הם סירבו לבקשתנו לספק לנו קערה להטלת שתן ולעשות את צרכינו בצורה הגונה בזמן שאנו דבוקים וכיבו את החימום. אנחנו לא יכולים להזמין את האוכל שלנו וחייבים להשתמש בזה שסופק על ידי פולקסווגן. אורות כבויים. בדיקות אקראיות ללא הודעה מוקדמת של מאבטחים עם לפידים בהירים". Scientist Rebel מקדמת את עצמה כאוסף של מדענים "המוכנים לומר את האמת על משבר האקלים ולפעול לתיקונו". היא דורשת מפולקסווגן להגביר את המאבק בזיהום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה