רכב

הרכבת הקלה נפתחת: זה התאריך הרשמי שנקבע

הקו האדום בגוש דן ייצא רשמית לדרך ב-18 באוגוסט, זאת בזכות העובדה שהתקבל אישור הבטיחות הרשמי להפעלתה. האישור החשוב הגיעה בתום דחיות רבות ודיונים קדחתניים שאף גרמו לכך שתשקל האופציה להוציא את הפעלת הרכבת הקלה מנת"ע לגוף אחר
מערכת ice |  1
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אחרי השמועות על השקת פעילות הרכבת הקלה בתל אביב, שהפכו הלכה למעשה עם קבלת האישור להתחיל בפעילות, היום (שני) מתברר שפתיחת הרכבת קרובה יותר משהיה אפשר לחשוב ולמעשה, ממש בעוד שבועיים הקו אמור להפתח לראשונה לפעילות מלאה.
על פי מאקו, הקו האדום בגוש דן ייצא רשמית לדרך ב-18 באוגוסט, זאת בזכות העובדה שהתקבל אישור הבטיחות הרשמי להפעלתה. האישור החשוב הגיעה בתום דחיות רבות ודיונים קדחתניים שאף גרמו לכך שתשקל האופציה להוציא את הפעלת הרכבת הקלה מנת"ע לגוף אחר.
 
על פי נת"ע, החברה החיצונית מגרמניה שמעריכה את הבטיחות של המתקן, קבעה כי: "חל שיפור ברמת בלימות הבטיחות, וניתן לפתוח את הרכבת הקלה לנסיעה מסחרית, ובתנאי שבימים הקרובים תמשך המגמה החיובית". בנת"ע שבעי רצון מהנתונים ומוכנים לפתוח את הקו.
ועדת ההיגוי במשרד התחבורה, בראשות מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן, תתכנס במהלך השבוע הבא והיא זו שצריכה להחליט על מועד פתיחה. מדובר ביום שישי ה-11 באוגוסט, או שבוע לאחר מכן, ה-18 באוגוסט.


  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רכבת קלה
    אלונים 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגשנו תלונות מעל חצי שנה לראד העיר בת ים ברחוב הרצל בת ים יש צד אחד גדר היכן המדרכות ובצד שני אין גדר לכל רחוב הרצל בבת ים יש בתי ספר גנים ברחוב הרצל וזה מסכן את כולם כולל התושבים מבוגרים וצעירים אבל ראש העיר בת ים צוחק עלינו ולא איכפת לו אמרנו שבחופש שיעשה עוד גדר בצד השני כנרטה שראש העיר איכפת לו משכורת כול חודש לשבת במזגן ולהיות במפלגת ליכוד ברחוב יוספטל יש בשני הצדדים גדר אנחנו רוצים שלא יקאה כלום תאונות כי הרכבת קלה לא נעצרת באופן פתאומי הילדים המבוגרים חוצים מסילות קיצורי דרך כולל אופניים בנוסף ביקשנו היכן נמצא מעבר חציה שישים על המדרכה באמצע מוטות שלא יחנו רכבים שכול התלמידים נכים ילדי גן אמאות עם עגלות ועוד ילכו במעבר חציה לפי החוק אבל לא יכולים חונים רכבים על המדרכה לכן הם צריכים לרדת לכביש מתי שיש רכבים והכביש סואן מסכנים את החיים ויש מקרים שצריכים ללכת מרחקים גדולים בכדי לא לרדת מהכביש אלו הרוב תלמידים ילדים מהגן נכי צהל ונכים אחרים ועוד כולל תושבים הגשנו תלונות מעל הרבה מאוד שנים ראש העיר הנוכחי צוחק על כל התושבים מבחוץ מראה שבת ים יפה יש אירועים לעביר לכל הרשויות
    סגור