רכב

דחיית תשלום בחצי שנה: יבואנית רכבים יוצאת במבצע מיוחד

קבוצת סמלת יוצאת במבצע מיוחד שתעניק דחיית תשלום של חצי שנה עד 300,000 שקל על חלק ממותגי ודגמי הקבוצה. ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים
מערכת ice |  1
מבצע קבוצת סמלת (צילום יחצ)
קבוצת סמלת, יבואנית רכבי היוקרה והשטח, יוצאת במבצע מיוחד שתעניק דחיית תשלום של חצי שנה עד 300,000 שקל על חלק ממותגי ודגמי הקבוצה, ביניהם סובארו ו-JEEP. החל מהיום (חמישי, 16.11), יוכל ציבור הלקוחות לרכוש רכב חדש בפריסת תשלומים רחבה, כאשר תעמוד לרשותו דחיית תשלומים של חצי שנה.
ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות זרוע המימון של סמלת. תינתן האפשרות לתאם נסיעות מבחן באולמות השונים או בבית הלקוח לבחירתו. המבצע בתוקף עד 30.11.2023 או עד גמר המלאי בכל אולמות התצוגה ברחבי הארץ.
אחת מהמגמות הבולטות שזוהתה בחברה, היא עלייה בביקושים לרכבי 4X4 המותאמים לנסיעת כביש ושטח שנחשבים לרכבים אמינים, בטוחים עם אחיזת כביש מצוינת שההטבה נוגעת ישירות אליהם.
לצד המלחמה בשנים האחרונות הפכו הג'יפונים לקבוצת השוק הגדולה ביותר, ובמקביל גדל גם השיעור של רכבי פנאי עם הנעה קדמית. לדגמים ששמרו על יכולת שטח נרשמים כעת ביקושים גבוהים יחסי. במקביל, תופסת תאוצה פעילות טיולי השטח, כולל של קבוצות מטיילים פרטיות ומועדוני טיולים שמפעילים יבואני רכב לרוכשי רכבי השטח.
בנוסף, החברה ממשיכה להעניק את שירותי "סמלת עד הדלת", שירות בו החברה מגיעה עם הרכב המבוקש לנסיעת מבחן עד בית הלקוח. דבר שמאוד מקל על ההחלטה, חוסך זמן ומאפשר קבלת החלטה בראש שקט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיקר לא להוריד מחיר ... תשירו להם את הרכבים בנמל (ל"ת)
    אני 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור