קריירה ולימודים
רשת ההמבורגרים הישראלית בתרומה מרגשת: מי יקבל 10% מההכנסות?
רשת 'מוזס שופ' בפעילות למען עמותת 'קהילת שבט הנובה': 10% מהכנסות HEART BURGER ייתרמו לעמותת קהילת נובה
ב-7 באוקטובר, האור שבקע מהמוזיקה פגש את החושך. מתוך הכאב – נולדה קהילת נובה, עמותה שפועלת באמונה עמוקה ובאהבה אינסופית להשיב את התקווה, לתמוך בשורדים, ולבנות מחדש קהילה חיה ונושמת.
כעת, רשת מוזס שופ מצטרפת לעשייה. מתוך רצון עמוק לתרום, לחבק ולחזק - תתרום רשת מוזס שופ 10% מהכנסות ה-HEART BURGER, כתרומה לעמותת קהילת שבט הנובה, אשר פועלת בין היתר למען שיקום, תמיכה ובנייה מחדש של הקהילה שנפגעה באירוע ה - 7 לאוקטובר.
הפעילות תיערך החל מה 12.8 עד ה 1.11 בכל סניפי רשת מוזס שופ ובאתר ההזמנות של הרשת. לדברי אהובה תורג׳מן, מנכ״לית קבוצת BBB: ״אני מאמינה שפלטפורמה עסקית היא גם פלטפורמה אנושית. אנחנו לא פועלים בחלל ריק - אנחנו חלק מקהילה, חלק מעם. מוזס שופ נבנתה על ערכים של אהבה, איכות, ואחריות. ברגעים שבהם הקהילה שלנו מתמודדת עם פצע כל כך עמוק, זו לא רק זכות לתמוך, זו חובה''.
עוד ב-
היא גם הוסיפה כי: ''אם יש לנו אפשרות לרתום את הפלטפורמות שלנו למען מי שזקוקים לאור, נעשה את זה בלב שלם. HEARTBURGER הוא לא רק טעם - זו דרך להושיט יד. להגיד: אנחנו איתכם. ולפעול. לא רק לדבר.״
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


