קריירה ולימודים

הסטארטאפ הישראלי Supersmart מגייס עשרות עובדים חדשים

הסטארטאפ הישראלי סופרסמארט שאחראי על עמדת תשלום חכמה ואפליקציה וגייסה 13 מיליון דולר בשני סבבי גיוס. בימים אלה, החברה מגייסת עשרות עובדים למספר תפקידים טכנולוגיים
מערכת ice |  1
צוות סופרסמארט (צילום יח"צ)
הסטארטאפ הישראלי סופרסמארט הודיע השבוע על גיוס של כ-30 עובדים עד נוספים עד לסיום השנה, החברה מגייסת באופן מיידי למספר תפקידים טכנולוגיים, ביניהם Data scientist ,Tech leader, project manager , product manager  ועוד.
כזכור, סופרסמארט, המשלבת בין אפליקציה ועמדת תשלום חכמה שמאמתת את הסריקה שביצע הלקוח במהלך הקנייה, גייסה סה"כ 13 מיליון דולר בשני סבבי גיוס ומעסיקה כ-40 עובדים במשרדיה בישראל. כיום, הטכנולוגיה של החברה פועלת בישראל בסניפי 'אושר עד', 'שוק העיר' ו'נתח קצבים', ונמצאת במגעים עם רשתות נוספות. בעולם הטכנולוגיה מוטמעת במספר רשתות קמעונאיות ביניהן Metro, Edeka ,Selgros שממוקמות בין היתר בגרמניה, צרפת, צ'כיה, טורקיה, איטליה, ברזיל וארה"ב. במקביל החברה עובדת על פיילוטים בכל העולם. בעקבות שיתופי הפעולה המתוכננים, החברה שמה לעצמה למטרה לגייס עד סוף השנה כ-30 עובדים נוספים.
מנהלת HR טל ויינברג אמר: "אנחנו רואים בכל עובד שמצטרף אלינו נכס אמיתי ומשמעותי לחברה, היכולת של כל עובד להשפיע היא עצומה ויש כאן המון מקום לביטוי אישי ועשייה. החברה נמצאת כיום בתהליכי צמיחה משמעותיים, ואנחנו מחפשים אנשים איכותיים ומקצועיים שיצטרפו אלינו"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך יספיקו
    שלומי 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עבר כמעט חודש מאז הפרסום. באתר שלהם יש שתי משרות פתוחות. הם יכפילו את גודל החברה עד סוף השנה (שלושה חודשים, עם חגים) ובינתיים כמעט לא מפרסמים משרות? מישהו פה טועה
    סגור