כסף וצרכנות

ביטוח לאומי נחשף: כך תקבלו את הפיצויים בקלות

ברשתות החברתיות הוסבר: "הקשיבו ותעדו, תקשיבו בתשומת לב רבה לדברי הרופאים בוועדה. רשמו לעצמכם את הנקודות החשובות שעולות במהלך הדיון. אל תתביישו לשאול שאלות: אם יש לכם שאלות, אל תהססו לשאול את הרופאים בוועדה. חשוב להבין את כל ההיבטים של ההחלטה שתתקבל"
מערכת ice |  2
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביטוח לאומי חשף כמה טיפים חשובים במיוחד לישראלים שעשויים לעמוד בפני ועדה רפואית בקרוב וברשתות החברתיות נכתב: "אתם לפני ועדה רפואית? הכנו לכם כמה טיפים מאיתנו, שימו לב".
ראשית הוסבר: "הכינו את המסמכים הרפואיים: אספו את כל המסמכים הרלוונטים, כולל תיקים רפואיים, צילומים, בדיקות (כל מה שיש לכם), סמנו והדגישו את הממצאים החשובים ביותר, הביאו עותקים של המסמכים לוועדה"

עוד הוסיפו: "כתבו תיאור מפורט של תלונתכם: ציינו את כל התסמינים והקשיים שאתם חווים כתוצאה מהבעיה הרפואית. הסבירו כיצד הבעיה משפיעה על חיי היומיום שלכם, מהבחינה פיזית ומהבחינה הנפשית. השתמשו בשפה ברורה ותמציתית".
עוד הוסבר: "הקשיבו ותעדו, תקשיבו בתשומת לב רבה לדברי הרופאים בוועדה. רשמו לעצמכם את הנקודות החשובות שעולות במהלך הדיון. אל תתביישו לשאול שאלות: אם יש לכם שאלות, אל תהססו לשאול את הרופאים בוועדה. חשוב להבין את כל ההיבטים של ההחלטה שתתקבל".
לסיום הודגש: "אם אינכם מרוצים מההחלטה, ניתן להגיש ערעור תוך 30 ימים. וכמובן, תוכלו להשתמש במרכזי יד מכוונת שנותנים ייעוץ והכנה בחינם ויסייעו לכם בבניית התיק לוועדה הרפואית! לקביעת פגישה חייגו *2496".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בעיה
    מלך 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמגיע לסניף רמלה זה הסוף שלו שלא נגמר
    סגור
  • 1.
    בושה לביטוח הלאומי
    אורי 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עברתי תאונת עבודה ונותרתי נכה עקב בעייה אורטופדית. בוועדה רפואית של הביטוח הלאומי ישב אורולוג שדחה את תהיעתי למרות שרופאים מומחים משני בתי חולים קבעו במפורש-הפגיעה גרמה לנכותשממנה אני אסבול כול שארית חיי. רופא אורולוג שלל את קביעתם!!!! הקונספצינ בה עובד הביטוח הלאומי שגויה וצריכה להשתנות
    סגור