כסף וצרכנות

עד 5,000 שקל למשפחה: מי יהיה זכאי למענק שמקדמת הממשלה?

ביוזמת שר האוצר בצלאל סמוטריץ', משפחות מפונות מהצפון אשר עומדות בקריטריונים שנקבעו יוכלו לקבל מענק של עד 1,000 שקל לאדם, ועד 5,000 שקל למשפחה באמצעות טופס מקוון שיגישו. בממשלה מקווים כי יוכלו לקבל גישה למענק עד ערב חג הפסח
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock, freepik)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יזם צעד במסגרתו משפחות אשר פונו מהצפון יקבלו מענק בסכום של עד 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 שקל למשפחה, כך פורסם ב-ynet. בממשלה מקווים כי המפונים יזכו לנצל את המענק טרם ערב חג הפסח. כמו כן, צוין כי מפונים מהדרום לא יקבלו את המענק המדובר.
מי שיהיו זכאים הם יותר מ-60 אלף תושבים אשר פונו בהחלטת ממשלה לאור ההסלמה בגזרה הצפונית, ופינוי מקום המגורים שלהם הוארך עד ה-7 ביולי 2024. יהיה ניתן להגיש טופס בקשה מקוון באינטרנט עבור כל בני המשפחה, למעט ילדים מעל גיל 18, אשר ככל הנראה ייאלצו להגיש טופס נפרד.
 
נזכיר כי מליאת הכנסת אישרה לאחרונה את הצעת חוק מימון הוצאות למשפחות שבויים, חטופים ונעדרים. הוצע לבטל את ההוראה שקבעה כי אח או ילד של חטוף, שבוי או נעדר יהיה זכאי למענק רבעוני בסך 21,000 שקלים חדשים רק אם לא משלמים לו או בעדו תגמול או תוספת לתגמול לפי חוק התגמולים לבני משפחה של חטופים ונעדרים בפעולת איבה, ולקבוע כי המענק ישולם לאח או ילד כאמור שמלאו לו 21 שנים בקיזוז של שלוש פעמים התגמול שמשתלם לו או התוספת לתגמול המשתלמת בעדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה