כסף וצרכנות

קרפור מתאוששת מההפסדים: רבעון שני רצוף של רווח נקי

רשת המזון קרפור מציגה הבוקר בדו"חות הרבעונים רווח נקי גם ברבעון השני וזאת לאחר רצף הפסדים
ענת סימן טוב | 
מיכאל לובושיץ, מנכ״ל קרפור (צילום ינאי יחיאל, shutterstock)
לאחר דרך רצופת הפסדים כבדים מאז המהלכים להשקת המותג אשתקד, עברה רשת קרפור להציג רווח תפעולי. קרפור הציגה רבעון שני ברציפות של רווח נקי תוך צמיחה במכירות ושיפור ברווח הגולמי.
הבוקר מדווחת חברת אלקטרה צריכה, לה שייכת קרפור, מגזר דו"ח על שנת 2024 ומראה על שיפור בכל הפרמטרים וזהו הרבעון השני ברציפות המציג רווח נקי מפעילות נמשכת.
בשנת 2024, מחזור המכירות עלה ב-10.2% לעומת 2023 והגיע ל-3.3 מיליארד שקל. הגידול נבע בעיקר מעלייה במכירות של סניפים שהוסבו ל-Carrefour ופתיחת חנויות חדשות.
במהלך הרבעון הרביעי של 2024, מכירות המגזר הגיעו ל-845 מיליון שקל, עלייה קלה של 1.1% לעומת 836 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2023. יש לציין כי הרבעון הרביעי של 2023 הושפע מההצטיידות במזון בתקופת מלחמת "חרבות ברזל".
הרווח הגולמי בתחום המזון והקמעונאות ב-2024 עמד על כ-1 מיליארד שקל, גידול של 15.4% לעומת 881 מיליון שקל ב-2023. ברבעון הרביעי, הרווח הגולמי היה כ-255 מיליון שקל, עלייה של 2.8% לעומת הרבעון המקביל.
הרווח המגזרי לפני הכנסות אחרות ברבעון הרביעי של 2024 עמד על 41 מיליון שקל, גידול של כ-58% לעומת 26 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בסופו של הרבעון, הרווח הנקי היה כ-2 מיליון שקל.
מכירות למ"ר בחנויות שהוסבו ל-קרפור ב-2024 הגיעו ל-35,681 שקל למ"ר בממוצע שנתי, גידול של 13.5% לעומת 2023. בסניפי Carrefour שפעולו במלואם ברבעון הרביעי של 2024, המכירות למ"ר צמחו ב-6.6% והגיעו ל-33,533 שקל למ"ר בממוצע שנתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה