כסף וצרכנות
חברת האופנה באבלס מרחיבה את הפעילות: זה התחום החדש שרכשה
חברת באבלס אינטרגרופ הודיעה על רכישת רוב הפעילות של חברת מיו – מפתחת טכנולוגיה חדשנית להפצת ריח עם אלפי לקוחות ופעילות ענפה בענפי המלונאות, הקמעונאות והאופנה
חברת האופנה והלייפסטייל באבלס אינטרגרופ, שידועה בעיקר בזכות מותגי אופנה ונוכחות מרשימה במסחר המקוון, מודיעה על כניסה מפתיעה לתחום חדש – טכנולוגיות בישום וניחוח. החברה חתמה על מזכר הבנות לרכישת 51% מפעילותה של מיו, חברת טכנולוגיה שפועלת בעולם הריחות כבר כ־15 שנה.
במסגרת העסקה, תוקם חברה משותפת, כאשר באבלס תחזיק בשליטה (51%) והיא שתוביל את ניהול הפעילות. מיו תעביר לחברה החדשה את כלל נכסיה, עובדיה, ההתחייבויות וזכויות הקניין הרוחני, כולל אתר האינטרנט.
לפי הנתונים, היקף המכירות של מיו בשנת 2024 עמד על כ־12 מיליון שקלים, עם קצב צמיחה מהיר ורווחיות גבוהה. כיום למיו אלפי לקוחות, בהם כ־400 לקוחות מוסדיים מענפי המלונאות, הקמעונאות והאופנה.
העסקה כוללת גם הסכמות לגבי מימון עתידי – החברה החדשה תוכל לקבל מסגרת אשראי של עד 5 מיליון ש"ח, כאשר באבלס תערוב ל־66% מהסכום, ובעל השליטה במיו יערוב ליתרה. בנוסף, תיחתם בין הצדדים גם הסכם שירותים, במסגרתו תספק באבלס לחברה המשותפת שירותים לוגיסטיים, ניהוליים וטכנולוגיים במחירים עלות השלמת ההסכם המלא, אם תתקיים, תהיה כפופה לבדיקת נאותות, אישורים רגולטוריים, מימון בנקאי, והסכמות נוספות בין הצדדים – כפי שנהוג בעסקאות מסוג זה.
עבור באבלס מדובר במהלך אסטרטגי שיכול לפתוח עבורה שווקים חדשים, לחזק את פעילותה מול לקוחות עסקיים ולהציע מוצרים חדשניים גם לעולמות שהיא כבר פעילה בהם – כמו עיצוב הבית, אופנה וקמעונאות.
עוד ב-
לדברי מנכ"ל באבלס, יהודה לזר, "זו הזדמנות להרחיב את עולמות הפעילות שלנו לעולמות החושים, המותג והחוויה – תחומים שאנחנו כבר חזקים בהם. החיבור הזה מאפשר לנו להביא את היכולות שלנו באי-קומרס, בשיווק ובשירות ללקוחות קצה ועסקיים גם לעולם הריח."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



