כסף וצרכנות

הראל ויזל לא מסתפק בישראל: זה הצעד הבא של פוקס

משנה למנכ"ל קבוצת פוקס, מייקי בן ארי, חשף בכנס דה מרקר הבוקר כי  הקבוצה עתידה להתרחב מעבר לישראל
ענת סימן טוב | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, shutterstock)
במהלך כנס דה מרקר שנערך היום, השתתף מייקי בן ארי, משנה למנכ"ל קבוצת פוקס, בפאנל אישי בו שיתף על תכניות ההתרחבות הבינלאומיות של הקבוצה – והפוקוס הברור: קנדה.
לדבריו, פוקס כבר הקימה מטה מקומי בקנדה, ערכה היכרות מעמיקה עם השוק המקומי, וכעת היא מתכננת להתרחב משמעותית במדינה עם מגוון רחב יותר של מותגיה. "המטרה שלנו היא להקים קבוצה מקומית שתכלול את כל המותגים הרלוונטיים שלנו לשוק הקנדי – ולפעול שם בהצלחה", אמר בן ארי.
כשנשאל מדוע בחרו דווקא בקנדה, השיב: "קנדה היא מדינה ענקית, עם שוק צרכני מעניין ורווחי. היא החצר האחורית של ארה"ב – ויש לנו הרבה מה להציע לשם".
פוקס, שנמצאת בבעלות איש העסקים הראל ויזל, היא אחת מקבוצות האופנה והלייף-סטייל הגדולות בישראל. לאור המצב הביטחוני והמלחמה, עלו קולות שקראו לצרכנים "לקנות כחול-לבן", אך בן חורי סבור שההשפעה מזערית: "אני לא מרגיש סגמנט מובהק של קנייה בגלל 'כחול לבן'. אנשים קונים מותגים שהם אוהבים – בלי קשר לזהות היצרן. עם זאת, לא מרגישים ריחוק מהצרכן. הסיטואציה מזכירה את התקופה של הקורונה – אנשים מגיבים בצורה דומה".
לסיום התייחס בן ארי לשינוי בהתנהגות הצרכנית מאז תחילת הלחימה: "בתקופות כאלה אנשים מתכנסים למוצרים בסיסיים. פחות פרימיום, יותר מה שהם באמת צריכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה