כסף וצרכנות

יביא את הבשורה? זה השחקן החדש בתחום ניקיון הבית

התחרות של מכשירי חשמל לניקיון נמצאת בשיאה. השחקן הראשי-שואב שוטף עם מגוון מוצרים פופלרים. כעת נכנס לשוק שחקן חדש
ענת סימן טוב | 
שואב שוטף MOVA (צילום יחצ)
שואבים שוטפים הפכו למוצר החם בבית – ולא במקרה. יותר ויותר יבואנים וקבוצות קמעונאיות מצטרפים לתחרות הגוברת בשוק, עם מותגים בולטים כמוDreame  Roborock, Tineco – וכעת גם MOVA, מותג חדש שמגיע לישראל בייבוא של קבוצת ח.י.
השואבים נחלקים לשתי קטגוריות עיקריות: שואב ידני אלחוטי ו-שואב רובוטי שוטף. לכל סוג יתרונות וחסרונות משלו:
השואב הידני מצריך הפעלה ידנית של המשתמש ומצריך ריקון וניקוי עצמאי – אך בתמורה מספק ניקיון ממוקד ויעיל, במיוחד בניקוי מקומות בעייתיים או לכלוך נקודתי.
לעומתו, השואב הרובוטי מבצע את העבודה באופן עצמאי, לרוב דרך אפליקציה, על בסיס תוכניות ניקוי מוגדרות מראש. הוא שוטף, שואב ואפילו מרוקן את המכלים לבד – אך כשצריך להתמקד באזורים מסוימים, זה דורש יותר התעסקות.
הבחירה בין השניים תלויה בצרכים אישיים, גודל הבית, העדפה טכנולוגית וכמובן – תקציב. לא מעט צרכנים אף בוחרים לשלב בין שני הסוגים.
הביקוש למוצרי שואבים שוטפים עלה ב-20% בשנה האחרונה, ובהתאם – קבוצת ח.י, מהיבואניות המובילות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בישראל, מודיעה על קבלת הזיכיון הבלעדי למותג הבינלאומי MOVA. המותג יתמקד בשואבים שוטפים – גם רובוטיים וגם ידניים – ויציע טכנולוגיה חכמה עם עיצוב מתקדם, בינה מלאכותית ויעילות גבוהה במיוחד.
מוצרי MOVA זכו להכרה בתערוכות בינלאומיות כמו IFA ו-CES, שם הוצגו הפתרונות החדשניים של החברה לניקיון חכם. המוצרים ישווקו עם 3 שנות אחריות (שנה + שנתיים נוספות), כחלק ממעטפת שירות רחבה שכוללת גם איסוף והחזרה מבית הלקוח.

ענבל כץ-אמסלם, מנהלת השיווק של קבוצת ח.י, מסרה: "אנו גאים לצרף את MOVA לפורטפוליו המותגים שלנו. שואבים שוטפים הפכו לקטגוריה מובילה, ואנו רואים ביקוש גובר בקרב הצרכנים הישראלים. MOVA מביא איתו טכנולוגיה חכמה, עיצוב מוקפד ונוחות שימוש גבוהה. עם מעטפת השירות שלנו, אנו מציעים ללקוח חוויית רכישה שלמה וביטחון מלא."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה