כסף וצרכנות

משחקי דמיון במחלקת הירקות: שיתוף פעולה מפתיע בין קרפור לפליימוביל

שיתוף פעולה חדש בין קרפור לפליימוביל מביא לחנויות מארז קיץ ייחודי לילדים, עם דגמים המדמים סניף סופרמרקט – במחיר נגיש 

ענת סימן טוב | 
פליימובייל קרפור (צילום יחצ)
שיתוף פעולה חדש ומסקרן בין רשת קרפור למותג הצעצועים הוותיק פליימוביל מביא לחנויות בישראל סדרת משחקים ייחודית – דגם מוקטן ומפורט של סניף סופרמרקט. מדובר בגרסה בלעדית שפותחה במיוחד לרשת, והיא כוללת מדפים, עגלות, קופה, מחלקות שונות, ודמויות שממחישות את חוויית הקנייה המוכרת לכל משפחה.
פליימוביל, שנוסד בגרמניה בשנות ה־70, נחשב לאחד ממותגי הצעצועים הקלאסיים באירופה – כזה שמעמיד את הדמיון במרכז. בניגוד לעולם הדיגיטלי שמציף את ילדות וילדי העשור האחרון, פליימוביל נשען על משחקים שקטים, אנלוגיים, עם דגש על סיפור, יצירתיות וסצנות מהחיים האמיתיים. מהמשטרה ועד שודדי ים, מהממלכה האבודה ועד מטבח ביתי – כל סט מגיע עם פרטים קטנים להפליא, שמאפשרים לילדים להמציא עולם שלם משל עצמם.
הגרסה של רשת קרפור לפליימוביל אמנם עוקבת אחר אותו קונספט, אבל מתמקדת בחוויית
קנייה עכשווית – מה שמעורר מחשבה: מה המשמעות של סופרמרקט כזירת משחק? האם זו דרך של ילדים להבין כלכלה בסיסית, תפקידים, שירות, או פשוט שחזור של השגרה שהם פוגשים בבית.

מבחינת מחירים – כאן מסתתרת אולי ההפתעה האמיתית. בדרך כלל פליימוביל נחשב למותג יקר יחסית, אבל בקרפור מציעים את מארז הסופרמרקט הגדול ב־149.90 ש"ח, ואת מחלקות המשנה (כמו מאפייה, פירות וירקות, קצביה ועוד) ב־49.90 ש"ח כל אחת – כחצי מהמחיר המקובל למארזים בסדר גודל דומה.
 
המארזים זמינים בכל סניפי הרשת, אך מעבר למחיר ולחידוש המסחרי – מדובר כאן במפגש מרתק בין מותג שמבקש לשמר את קסם הדמיון ובין רשת שמזמינה את הילדים לשחק בעולם שמבוגרים כבר שוכחים לדמיין מחדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה