כסף וצרכנות
פרי המלכים-טירוף היפנים: מלון ב-400 שקל
הטרנדים המוכתבים בטיקטוק ממציאים את עצמם כל פעם מחדש, והפעם מדובר במלון ייחודי שנמכר בעלות של 129 דולר. למה הוא כל כך יקר? כל הפרטים

אם הייתם רואים מלון על המדף עם תג מחיר של 400 שקלים, סביר להניח שהייתם עוצרים, מצלמים וממשיכים הלאה. אך לא מדובר בטעות במחיר, אלא באחד הפירות היוקרתיים בעולם: Crown Melon היפני, שמגיע גם לישראל ומעורר סקרנות, וגם לא מעט הרמות גבה.
לא מדובר בעוד מלון רגיל. זה פרי שנחשב לאומנות. תהליך הגידול שלו נמשך 100 ימים שלמים, שבהם מטפלים בו בידיים, בודקים אותו יום-יום, לעיתים אפילו מעסים אותו כדי לקבל מרקם מושלם וסימטריה אסתטית. בשיטת גידול מיוחדת, בכל צמח משאירים רק פרי אחד, כדי שכל האנרגיה תתמקד בו, מה שנותן תוצאה מושלמת בטעם, בצבע, ובמתיקות.
אבל זה לא נגמר שם. כל פרי נארז במארז פרימיום מוקפד, עם ריפוד קטיפה, סרט זהב ולעיתים גם תעודת מקור – כולל מדבקה מוזהבת עם סמל כתר ומספר סידורי אישי שמציין מי החקלאי שגידל אותו ובאיזה חממה. מרגיש יותר כמו שעון יוקרה מאשר פרי.
ביפן הוא נחשב מתנת פאר לראשי חברות, מנהלים בכירים או כאות הוקרה באירועים מיוחדים. יש לו דירוגים רשמיים, כשמלון בדרגת “Fuji” נחשב לשיא היוקרה – נדיר מאוד ויכול להימכר גם באלפי שקלים ליחידה אחת.
ומה עם ישראל? בארץ אפשר כבר להשיג את המלון הזה בבוטיקים קולינריים או דרך ייבוא מיוחד – במחירים של 350 עד 450 שקלים לפרי בודד. זה לא מוצר יום-יומי, אלא חוויית טעם (וגם יוקרה) חד-פעמית.
עוד ב-
אז האם זה באמת שווה את הכסף, או רק עוד גחמה לעשירים משועממים?
שאלת השאלות. אבל דבר אחד בטוח: מדובר בפרי הכי מצולם, הכי עטוף, והכי יקר שאי פעם ראיתם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה