כסף וצרכנות
הטעם האהוב עליכם? הישראלים שוברים שיאים בצריכת גלידה
לקראת יום הגלידה הבינלאומי הישראלים וולט ורשות ההגירה והאוכלסין חושפים, איזה גלידה הישראלים הכי אוהבים
הקיץ הישראלי של 2025 שוב שובר שיאים – הישראלים צורכים יותר גלידה מאי פעם, ומעדיפים להזמין אותה במשלוח עד הבית. לקראת יום הגלידה הבינלאומי ב-20 ביולי, Wolt ורשות האוכלוסין וההגירה מפרסמים את "מדד הגלידה הישראלי 2025" ומגלים מגמות מעניינות בצריכת הגלידה בארץ.
על פי נתוני Wolt, הביקוש לגלידה מכל סוגי המוצרים – ארטיקים, סנדוויצ’ים, קופסאות משפחתיות וגלידריות בוטיק – נמצא בעלייה ניכרת. גלידה, שבעבר נחשבה לפינוק מזדמן, הפכה למוצר יומיומי אהוב על ילדים, סטודנטים, משפחות ומבוגרים כאחד. כיום זמינים בפלטפורמת Wolt מעל 500 סוגי טעמים ושילובים שונים, המוצעים על ידי מאות גלידריות בפריסה ארצית.
תל אביב בראש הצריכה
תל אביב מובילה בצריכת גלידה, הן ברכישות מגלידריות והן בצריכת גלידות וארטיקים ממותגים ברשתות הקמעונאיות. אחריהן מדורגות ראשון לציון והסביבה, חיפה, אזור השרון ואשדוד.
הטעמים האהובים על הישראלים בגלידריות:
מוצרי הריטייל המובילים במכירה:
ב-Wolt מדווחים על עלייה מתמדת בביקוש למשלוחי גלידה. המגמה מראה שהצרכנים מעדיפים שירות מהיר ונוח, גם כשמדובר במוצר מתוק וקיצי.
תל אביב בראש הצריכה
תל אביב מובילה בצריכת גלידה, הן ברכישות מגלידריות והן בצריכת גלידות וארטיקים ממותגים ברשתות הקמעונאיות. אחריהן מדורגות ראשון לציון והסביבה, חיפה, אזור השרון ואשדוד.
הטעמים האהובים על הישראלים בגלידריות:
- שוקולד בלגי
- תות
- מקופלת חומה
- וניל
- בייגלה
- מקופלת לבנה
- פקאן
- פיסטוק
- נוטלה
- בננה
מוצרי הריטייל המובילים במכירה:
- מגנום
- קראנץ’
- בן אנד ג’ריס
- חמשושים
- גומיגם
- דובדבן
- גלידוניות וניל בציפוי שוקולד
- קוקילידה
- מוצ’י
- רמזור
ב-Wolt מדווחים על עלייה מתמדת בביקוש למשלוחי גלידה. המגמה מראה שהצרכנים מעדיפים שירות מהיר ונוח, גם כשמדובר במוצר מתוק וקיצי.
בן פילדמן, סמנכ״ל מסעדות ב-Wolt ישראל, אומר: "בשנים האחרונות גלידה הפכה מפינוק עונתי למוצר יומיומי – לא רק בקיץ, אלא גם מחוץ לעונה ובימי השבוע. יותר אנשים מזמינים גלידה כחלק מהשגרה שלהם, לפעמים פשוט כי מתחשק להם. זה פתרון מהיר לשמחה קטנה, במיוחד בימים חמים ועמוסים."
עוד ב-
גם רשות האוכלסין והגירה מפרסמים את הסקר שלהם לטעמים האהובים של הישראלים ומגלים נתונים מפתיעים:
מדד זה ממחיש היטב את התלות ההולכת וגדלה של הצרכן הישראלי בגלידה כמוצר שכולו חוויה, נוחות וטעם – מה שהופך את הקיץ הישראלי למתוק ומרענן יותר מאי פעם.
- קרמל – 86
- תות – 70
- שוקולד – 10
- טופי – 6
- וניל – 3
- לימון – 1
מדד זה ממחיש היטב את התלות ההולכת וגדלה של הצרכן הישראלי בגלידה כמוצר שכולו חוויה, נוחות וטעם – מה שהופך את הקיץ הישראלי למתוק ומרענן יותר מאי פעם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



