כסף וצרכנות
דני אבדיה מפגיז בקמפיין חדש: "פרשנות עדכנית לגבריות המודרנית"
בדיגיטל, סושיאל ושילוט חוצות: כוכב הכדורסל הישראלי ב-NBA, דני אבדיה, הצטרף כפרזנטור של מותג טיפוח הפנים 'לוריאל מן אקספרט'
כוכב ה-NBA ונבחרת ישראל בכדורסל דני אבדיה, נבחר להוביל בישראל את הקמפיין החדש של מותג טיפוח הפנים L’Oréal Men Expert (לוריאל מן אקספרט). במסגרת הקמפיין החדש, והראשון בכיכובו, דני אבדיה יקדם את סדרת הדגל של המותג, HYDRA ENERGETIC (הידרה אנרג'טיק), הכוללת מוצרי לחות וניקוי לגבר, המיועדים לטיפול בעייפות עור הפנים ושמירה על מראה רענן, חיוני ואנרגטי.
הקמפיין יעלה בתחילת חודש ספטמבר, כחלק ממהלך רחב לקידום המותג וחינוך שוק הטיפוח הגברי והוא כולל מגוון פלטפורמות: פרסום בדיגיטל, שילוט חוצות ברחבי הארץ, קמפיין סושיאל ופרסום בנקודות המכירה, כשהמסר המרכזי הוא שמירה על שגרת טיפוח פשוטה ואפקטיבית, גם עבור גברים עסוקים ובעלי לו"ז עמוס.
לפי לוריאל, "הבחירה בדני אבדיה מסמלת את המחויבות של המותג להעצים גברים, לעורר את המודעות שלהם לטיפוח אישי ולהביא פרשנות עדכנית לגבריות המודרנית. החבירה לאבדיה מסמלת את השאיפה לחבר את עולם הטיפוח הגברי לערכים של מצוינות, כריזמה טבעית וביטחון עצמי - אותם מגלם אבדיה באופן אותנטי ומעורר השראה".
הגברים הישראלים, מהווים 50% מהאוכלוסייה ו-25% משוק הטיפוח. ממחקר שערכה לוריאל ישראל בקרב גברים בישראל על ידי מכון המחקר IPSOS עולה כי 1 מתוך 3 גברים בישראל (34%) משתמשים במוצרי טיפוח (לעומת 82% מהנשים). מכלל שוק מוצרי הטיפוח, טיפוח הפנים מהווה נתח של 70%, אחת מהקטגוריות הנפוצות ביותר. כמו כן, גברים מבלים בממוצע 13 דקות ביום בשגרת הטיפוח שלהם, כאשר גברים צעירים מבלים יותר זמן. בקטגוריית טיפוח פנים, ניקוי הוא המוקד העיקרי (70%). ובאשר להרגלי הקנייה הגבריים, 52% רוכשים לבד, 29% עם בת/בן זוג ו-14% מישהו אחר רוכש עבורם.
אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, אמר על הבחירה בדני אבדיה: “אנו גאים להכריז על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם כוכב ה-NBA הישראלי דני אבדיה. הבחירה בו לייצג את לוריאל מן אקספרט אינה רק בחירה בשחקן כדורסל מוכשר, אלא באדם, אייקון וספורטאי מוערך שמעורר השראה ומהדהד את הערכים שאנו מייצגים: מצוינות, איכות וביטחון עצמי".

צילום: מיכה לובטון
דני אבדיה אמר על הבחירה בו וההכרזה: "אני גאה לשתף פעולה בקמפיין של לוריאל מן אקספרט ולהוביל את הפעילות שלו בישראל. החיבור למותג היה טבעי מהרגע הראשון, התחבר לאורח החיים שלי ולערכים שקרובים לליבי כאדם וכספורטאי. זו זכות גדולה עבורי לקחת חלק במהלך שמביא איתו מסר של מודעות עצמית, מקצוענות וחדשנות”.
דני אבדיה (24), נחשב לאחד מהכישרונות הבולטים שיצאו מישראל. הוא פרץ לתודעה כשחקן מוביל במכבי תל אביב וזכה עמה באליפויות. בשנת 2020 עשה היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון שנבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA במקום ה-9 הכללי על ידי וושינגטון ויזארדס.
עוד ב-
מאז, הוא התבסס כשחקן חמישייה בליגה הטובה בעולם, והציג שיפור מתמיד ביכולותיו, תוך שהוא מצטיין במשחק הגנתי, מוסר יוצא דופן ובעל יכולת משחק מגוונת בשני צידי המגרש. בעונה האחרונה רשם את עונת השיא שלו ב-NBA עם ממוצעים דו-ספרתיים ונבחר על ידי רבים לאחד השחקנים המשתפרים של העונה. בנוסף, אבדיה הוא כוכב נבחרת ישראל בכדורסל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לבוחשים בשוקו בלבד. אין שום דבר גברי בלהתמרח בקרמים.המציאות 07/2025/21הגב לתגובה זו2 0די לקמפיין הפייקסגור



