כסף וצרכנות

אל על פרסמה קד"מ חדש: לאחר ביקורות ברשת הסירה אותו

חברת התעופה אל על פרסמה הבוקר קמפיין חדש בשיתוף פעולה עם המגיש אסי עזר בסטורי, ומיהרה להסיר אותו. זאת הסיבה
ענת סימן טוב | 
מטוס אל על (צילום יוסי אלוני, פלאש 90)
חברת התעופה אל על השיקה הבוקר (ראשון) קמפיין פרסומי חדש בסטורי, בכיכובו של המגיש והשחקן אסי עזר, שמטרתו לקדם את קו הטיסות הישיר של החברה ללוס אנג'לס. אלא שזמן קצר לאחר פרסום הקמפיין  הוא הוסר מהרשתות החברתיות, בעקבות ביקורת חריפה מצד גולשים.
התגובות השליליות לא איחרו להגיע. בקבוצת הטלגרם הפופולרית "חדשות תעופה", פורסם פוסט זועם שתקף את העיתוי שבו בחרה אל על להשיק את הקמפיין. בפוסט נכתב כי התזמון דווקא בימים מתוחים, רגישים ומרגשים שכאלה  אינו ראוי, והוסיפו כי המסר 'מרגישים בבית' פשוט לא יושב נכון. מצופה מחברת התעופה הלאומית לגלות רגישות, ולדחות את השקת הקמפיין לפחות בכמה ימים, עד אחרי שהחטופים ישובו הביתה.
ככל הנראה, הביקורת הציבורית עשתה את שלה: זמן קצר לאחר פרסום הפוסט בקבוצת הטלגרם ולאחר שהנושא תפס תאוצה ברשת, באל על החליטו להסיר את הקמפיין.
נכון לשעה זו, החברה לא פרסמה הסבר להסרת הסרטון, אך ניתן להניח שהמהלך נעשה מתוך הבנה לציפיות הציבור ברגעים הרגישים והטעונים האלו, כשמדינה שלמה עוקבת בדריכות ובתקווה אחר שחרור החטופים.
כזכור, שבוע שעבר פרסמה החברה את המחווה שעשתה עבור משפחות החטופים והדאגה עבורם בטיסות חזרה לארץ.
 
שעות לאחר מכן העלתה החברה פוסט על שינוי טיסות שצפוי מחר בחברת התעופה בעקבות הגעתו של הנשיא דונלד טראמפ לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה