כסף וצרכנות
מעיין אדם במהלך צרכני חדש: זה מה שהשיקה היום
מעיין אדם, אשת התקשורת והיזמית בעלת מותג הצרכנות "מאמי" השיקה היום מהלך צרכני חדש לקראת חודש הקניות. כל הפרטים
אשת התקשורת והיזמת מעיין אדם, בעלת מועדון הצרכנות הפופולרי "מאמי", הכריזה היום על השקת מועדון הלקוחות החדש שלה, "מאמי פלוס", המציע למנויות ולמנויים חבילה מורחבת של הטבות, הנחות ומתנות.
החברות במועדון החדש עולה 99 שקלים בלבד, בתשלום חד־פעמי, ומיועדת לצרכניות וצרכנים שמחפשים ליהנות מהטבות רחבות במיוחד. לדברי אדם, מדובר בשדרוג טבעי למועדון הצרכנות שהקימה לפני כשנתיים, ואשר צבר קהילה גדולה ונאמנה של עשרות אלפי חברות.
לכבוד חודש נובמבר, תקופה המזוהה עם ימי מכירות גדולים כמו בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי ושופינג IL, מציעה “מאמי פלוס” מסלול הצטרפות חגיגי הכולל מאות שקלים לרכישה במותגים נחשקים, עשרות הנחות יוצאות דופן, מתנות, הפתעות, ואף הגרלה על רכב חדש לשנה. מטרת המועדון החדש היא “לתת לנשים כוח קנייה אמיתי וכלים חכמים לצרכנות נבונה”.
עוד ב-
המיזם החדש מצטרף למותג "מאמי" ההולך ומתרחב, הכולל פלטפורמות דיגיטליות, קמפיינים משותפים עם רשתות קמעונאות וקהילה פעילה ברשתות החברתיות. השקת "מאמי פלוס" צפויה לחזק עוד יותר את מעמדו של המועדון כאחד הגופים הצרכניים הבולטים בקרב נשים בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



