כסף וצרכנות

על רקע הפסקת האש: הוסרה אזהרת המסע

היום התקיים יריד התיירות WTM בלונדון בו משתתפים אלפי נציגים ממאות מדינות, ישראל גם לקחה חלק במטרה להחזיר את התיירות חוץ. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
דרכונים (צילום shutterstock)
על רקע הפסקת האש, הסרת אזהרת המסע וחזרתן ההדרגתית של חברות התעופה הזרות לישראל, משרד התיירות משתתף השבוע ביריד התיירות הבינלאומי WTM מהאירועים החשובים בעולם התיירות, הנערך בלונדון.
היום, חנך מנכ"ל משרד התיירות, מיכאל יצחקוב, את הביתן הישראלי ביריד, בנוכחות דניאלה גרודסקי, סגנית וממלאת מקום שגרירת ישראל בבריטניה.
שר התיירות חיים כץ אמר: "עם הפסקת האש וחזרת חברות התעופה לישראל, זה הזמן לפעול להשבת התיירות ולהראות לעולם את יופיה של הארץ הנפלאה שלנו. התיירים שיבקרו כאן ישמשו כשגרירים של מסר חיובי ויסייעו לשיקום הכלכלי והתדמיתי של ישראל. פעילות משרד התיירות בעת הזו חשובה מאי פעם".
במהלך ביקורו בלונדון צפוי המנכ"ל יצחקוב להתראיין לכלי תקשורת יהודיים מרכזיים ולפגוש מנהיגים בכירים בקהילה היהודית בבריטניה, במטרה לעודד ביקורים בישראל דווקא בתקופה זו. לדבריו, על רקע ההתפתחויות האחרונות , הפסקת האש, הסרת אזהרת המסע וחזרת הטיסות הזרות,  המשרד נערך למהלכי שיווק מוגברים בשוק הבריטי.
על פי נתוני המשרד, בספטמבר 2025 הגיעו לישראל כ-8,800 מבקרים מבריטניה, ובסך הכול מעל 75 אלף מבקרים מתחילת השנה, רובם יהודים עלייה של יותר מ-10% לעומת השנה הקודמת.
מניתוח שוק שביצע המשרד במהלך תקופת הלחימה עלה כי הקהל היהודי שומר על נאמנותו וממשיך לבקר בישראל כהבעת תמיכה. בהתאם לכך, משרד התיירות מתמקד במסרים המעודדים הגעה לישראל, באמצעות שיתופי פעולה עם כלי תקשורת יהודיים, יוזמות דיגיטליות, שיתופי פעולה עם ארגוני הקהילה ואירוח משפיענים.
זו השנה ה-46 לקיומו של יריד התיירות WTM, שבו משתתפים אלפי נציגים ממאות מדינות ועשרות אלפי מבקרים, בהם אלפי עיתונאים. ישראל משתתפת ביריד זה מזה למעלה מ-39 שנה, למעט בשנת 2023 – אז נעדרה בשל מלחמת חרבות ברזל.

הביתן הישראלי, המשתרע על שטח של כ-400 מ"ר, עוצב בהתאם למדיניות השיווק החדשה של המשרד ומדגיש את פניה הרבות של ישראל,  חופים וים, מדבר, תל אביב, ירושלים, היסטוריה, תרבות ודת. בביתן משתתפים נציגים מתעשיית התיירות הישראלית, בהם נציגי רשתות מלונות, ערים תיירותיות, מארגני תיירות נכנסת, התאחדות המלונות ואל על.
משרד התיירות מציין כי מאמצי השיווק ממוקדים בקהלים בעלי זיקה חזקה לישראל – בראשם הקהילות היהודית והאוונגליסטית בבריטניה. לדבריהם, תיירים השבים מביקור בישראל הופכים לשגרירים האותנטיים ביותר של המדינה, ותורמים לשיקום תדמיתה ולקידום הכלכלה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה