כסף וצרכנות

אדידס בהשקת קולקציה ייחודית: זה מה שיקרה בפוט לוקר בקרוב

אמש נערכה תצוגת האופנה של ADIDAS עם קולקציה חדשה ייחודית שתימכר בFOOT LOCKER. ומה המחירים? כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
סניף אדידס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
רשת Foot Locker ו־Adidas חשפו אמש את קולקציית הנעליים החדשה LOW-PRO, באירוע אופנה שנערך במתחם הרכבת הקלה בתל אביב. בניגוד להשקות נוצצות מהעבר, הפעם ניכר דגש על שילוב בין סגנון רחוב לבין עיצוב קלאסי, כשהמותגים מבקשים להחזיר את תשומת הלב לפשטות, לחומרים ולמקור ההשראה.
קולקציית LOW-PRO כוללת דגמים בהשראת תחומים מגוונים – מאומנויות לחימה ועד תרבות אורבנית. בין הדגמים ניתן למצוא את TAEKWONDO, TOKYO, JAPAN ו־GAZELLE LOW PRO, המתבססים על עיצובים היסטוריים של אדידס אך עם עדכונים קלים במבנה ובחומרים. לטענת החברה, המטרה הייתה לשמור על הזהות המקורית של הדגמים, תוך התאמה לטרנדים עדכניים של נעליים קלות, גמישות ובעלות סוליה מינימליסטית.
את האירוע פתחה הזמרת נינט טייב, שצעדה על המסלול והופיעה בשיר "קמתי לרקוד". בנוסף נכחו במקום מנהלי המותגים, בהם יאיר בל, מנכ"ל Adidas ישראל, ו־טמיר רינגל, מנכ"ל Foot Locker ישראל.

תצוגת אופנה במדרגות נעות. קרדיט: יח"צ
התצוגה נערכה לראשונה בלוקיישן ציבורי פתוח, חלק ממגמה עולמית בה מותגים בוחרים להוציא את האופנה אל המרחב העירוני ולהתחבר לקהל הרחב, ולא רק לאורחים בתצוגות סגורות. בכך ביקשו שני המותגים לשדר פתיחות ונגישות, לצד דיאלוג עם תרבות הרחוב התל־אביבית.

וכמה זה יעלה?
דגמי הקולקציה זמינים למכירה בסניפי Foot Locker ברחבי הארץ ובאתר החברה, בטווח מחירים של 450–520 שקל – רמות מחיר המשקפות את מיצוב הקולקציה כקלאסיקת ספורט־אורבנית נגישה יחסית לשוק המקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה