כסף וצרכנות

לוריאל חוברת לNBA במהלך אסטרטגי חדש

שתי ענקיות מעולמות שונים חברו לשיתוף פעולה גלובלי שנועד לשנות את הדרך שבה הדור הצעיר תופס בריאות, ביצועים ואורח חיים. כל הפרטים

ענת סימן טוב | 
לוריאל, NBA (צילום shutterstock)
מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe חובר לליגת ה-NBA, ויחד הם משיקים שותפות אסטרטגית רב-שנתית שממקדת את תשומת הלב בטיפוח העור והקרקפת בקרב צעירים ואוהדים. במסגרת ההסכם, CeraVe הופכת לשותפה הרשמית של הליגה בתחום טיפוח העור והשיער.
במסגרת השותפות, המותג יוצר תוכן מותאם אישית לאוהדים, ישתלב בפלטפורמות הדיגיטליות של הליגה ויופיע באירועים מרכזיים של ה-NBA. אחד המהלכים המרכזיים הוא קמפיין גלובלי עם השחקן אנתוני דייויס, שמדגיש את הקשר בין ביצועים גבוהים על המגרש לטיפוח העור. בנוסף, המותג יתפקד בעולם הגיימינג, עם נוכחות ב-NBA 2K26, ויחבור ליוזמת "Care For All" – תוכנית חינוכית שמספקת למשפחות ברחבי ארצות הברית משאבים, בדיקות עור וחלוקת דוגמיות.
אסתר גרסיה, מנכ"לית CeraVe ארה"ב, הסבירה: "השותפות עם ה-NBA מאפשרת לנו להגיע לקהל עצום, מגוון ונלהב, ולהנגיש טיפוח עור יעיל ומבוסס מדע בצורה חווייתית. המטרה שלנו היא לא רק למכור מוצרים, אלא לעודד שיחה על בריאות העור ולספק גישה לרופאי עור לכל".
גיא דנמן, מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל, הוסיף: "השילוב של המותג בפלטפורמות ה-NBA ובגיימינג הוא הזדמנות לחבר את הדור הצעיר לחשיבות שמירת העור והטיפוח, בצורה חווייתית ואינטראקטיבית".
 
השותפות עם CeraVe מבליטה את המגמה של הליגה להרחיב את פעילותה בתחום הלייף-סטייל וה-wellness, ולהציע חוויות מותאמות אישית לאוהדים בכל מקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה