כסף וצרכנות
רשת המשביר מציגה: הדרך החדשה לבדוק בגדים בלי למדוד אותם
אתר המשביר מקבל עדכונים חדשים, שמנסים לשנות משהו בדרך שבה אנחנו קונים, אבל מה באמת עומד להשתנות, ואיך זה ישפיע על הצרכן?
קנייה באינטרנט נותרת בעייתית עבור צרכנים רבים. קשה לדעת אם הבגד יושב טוב, אם המוצר יגיע בזמן, או אם חוות הדעת באתר אמינות. רשת המשביר מנסה להתמודד עם הבעיות הללו באמצעות מהלך טכנולוגי חדש באתר האיקומרס שלה, שמטרתו לייעל את חוויית הלקוח מהקנייה ועד קבלת המשלוח.
החידוש המרכזי הוא מערכת מדידה וירטואלית מתקדמת, שמבוססת על בינה מלאכותית של הסטארט־אפ הישראלי PELE AI. המערכת מאפשרת ללקוחה להעלות תמונה שלה ולקבל הדמיה קרובה ככל האפשר לאופן שבו הבגד יושב על הגוף. בשלב זה היא פועלת במספר קטגוריות בלבד, אך הרשת מתכננת להרחיב את השימוש בה בהמשך.
בנוסף, הוסיפה המשביר אפשרות להחזיר מוצרים באמצעות לוקרים ייעודיים. הלקוח יכול לפתוח בקשת החזרה בשלושה קליקים בלבד ולהניח את הפריט בלוקר במועד ובמקום שנוחים לו, מבלי להמתין לשליח בבית.
הרשת השיקה גם מערכת חדשה לאיסוף חוות דעת אמיתיות מהלקוחות לאחר הרכישה, באמצעות פנייה בווטסאפ. הלקוחות יכולים לשלוח תמונות של המוצר, לדרג אותו ולהשאיר חוות דעת אותנטית, שמסייעת לשיפור המוצרים ולמידע לצרכנים אחרים.
לדברי גיא רוטברג, מנהל תחום האיקומרס במשביר, "מגמות עתידיות בתחום צפויות לכלול מעבר חיפושי המוצרים למנועי בינה מלאכותית, שיספקו תוצאות מותאמות אישית עם קישורים לרכישה. הוא מוסיף כי הרשת פתחה לאחרונה מחסן לוגיסטי חדש שמאפשר הגדלת כמות המשלוחים, ושירות המשלוחים שודרג כך שהמשלוחים יגיעו עד 72 שעות מרגע ההזמנה".
עוד ב-
שילוב הטכנולוגיות החדשות עם השדרוגים הלוגיסטיים נועד לצמצם את חוסר הוודאות בקנייה המקוונת, להפחית החזרות ולייעל את תהליך הרכישה עבור הצרכן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



