כסף וצרכנות
בהשקעה של רבע מיליון שקלים : שאפור - צמר שטיחים במהלך אסטרטגי חדש
רשת השטיחים הפופלרית שאפור "צמר שטיחים", מודיעה על מהלך אסטרטגי חדש בחברה ומשיקה את המהלך הבא
בהשקעה של כרבע מיליון שקלים, קבוצת שאפור, הבעלים של רשת השטיחים המשפחתית "צמר שטיחים יפים", משיקה את RUGS IL, מותג חדשני ומרענן שנועד לשנות את שוק השטיחים המקומי ולהנגיש את עולם העיצוב האיכותי לדור הצעיר. מהלך זה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, שמובילה את תחום עיצוב הפנים והשטיחים בישראל מאז 1969.
המותג RUGS IL מביא עימו גישה צעירה, עדכנית וקלילה לעולם העיצוב, עם מגוון רחב של שטיחים בעיצובים טרנדיים, צבעים עכשוויים וסגנונות שמתאימים לטעם ולסגנון החיים של הקהל הצעיר. צמר שטיחים מנצלת את מעמדה ומציעה תחת פעילות הקבוצה את RUGS IL עם מגוון רחב ביותר של שטיחים איכותיים במחירים שוברי שוק.
"אנחנו משנים את כללי המשחק," אומר תמיר כהן, מנכ"ל קבוצת שאפור ומבעלי רשת 'צמר שטיחים יפים'. "שוק השטיחים בישראל ב־2025 נמצא בתנופה חסרת תקדים. הצרכן הישראלי מחפש דרכים פשוטות ורעננות לעצב את הבית בלי הוצאה גדולה ובלי לוותר על איכות. עד היום, שטיח איכותי נחשב למותרות. RUGS IL בא לשים לזה סוף, ולהציע עיצוב, טרנדיות ונגישות כלכלית במוצר אחד. המטרה שלנו ברורה: לאפשר לכל אחד לעצב את הבית שלו בסטייל, עם שטיח מושלם במחיר הגון".
כהן מוסיף: "RUGS IL מביא רוח חדשה לעולם העיצוב הישראלי קולקציות מגוונות, חומרים איכותיים ונגישות עיצובית וכלכלית, עם אסתטיקה שמתכתבת עם המגמות הבינלאומיות המובילות. זהו עידן חדש של עיצוב רצפתי צעיר, רענן ומלא סטייל, שממשיך את המסורת של מצוינות, איכות וחדשנות שמובילה קבוצת שאפור זה למעלה מיובל שנים, וזוהי רק ההתחלה בתמהיל הקטגוריות שנרחיב תחת הקבוצה."
עוד ב-
עם השקת RUGS IL, קבוצת שאפור מרחיבה את נוכחותה בשוק השטיחים הישראלי ומוכיחה שניתן לשלב איכות, טרנדיות ונגישות כלכלית במוצר אחד, ולהנגיש את עיצוב הבית לדור הצעיר בצורה חדשה ורעננה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



