כסף וצרכנות

קרפור שוברת את השוק: המוצר היקר יימכר ב-1.90 בלבד

רשת רמי לוי שבוע שעבר יצא במבצע של מוצרים ב-1.90 שקלים. כעת גם רשת קרפור מוציאה מבצע דומה בעלות אך שונה במוצר. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
מיכאל לובושיץ, מנכ״ל קרפור (צילום ינאי יחיאל, shutterstock)
רפורמת החלב של סמוטריץ', מדוברת רבות בימים אלו, ובעיקר בגלל פתיחת המכסות לייבוא גבינות בשבוע שעבר.
בלי ייבוא, קרפור ישראל יוצאת בימים אלו במבצע יוצא דופן במחלקות המעדניה שלה: גבינה צהובה 28% שומן נמכרת במחיר של 1.90 שקלים ל-100 גרם בלבד. מדובר במחיר שנחשב לשובר שוק ומשקף ירידה משמעותית לעומת המחירים המקובלים ברשתות אחרות. שכן מחיר גבינה צהובה ל-1 ק"ג מגיע לעשרות שקלים.
המבצע, שנמשך לשבוע ימים או עד גמר המלאי, מגיע זמן קצר אחרי רפורמת ייבוא המכסה של שר החקלאות סמוטריץ’, שמאפשרת ייבוא גבינות בשריון מחירים מוגדרים. המהלך נועד להגדיל את התחרות בשוק הגבינות ולצמצם את הריכוזיות של יצרניות הגדולות.

קרפור ישראל מסרה כי המהלך חלק ממדיניות להרחבת מגוון מוצרי המעדניה, תוך שמירה על טריות ואיכות, והמהלך צפוי להשפיע על מחירי השוק בכלל. לפי מומחים, המחיר הנמוך מציב לחץ על רשתות אחרות ויכול להוות אינדיקציה ראשונית להשפעת הרפורמה על שוק המזון הטרי בישראל.
כזכור, רשת קרפור יצאה במצע שובר שוק לאחרונה גם במחיר הסופגניות אותן היא מוכרת בעלות של קל בלבד, בעוד שהמתחרים מוכרים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה