כסף וצרכנות

נשיא מכון הכושר העולמי גולד ג'ים: "אנחנו ממוצבים במדרג המחיר הבינוני"

שוחחנו עם קווין כריסטי, סגן נשיא Gold’s Gym העולמית, כדי להבין כיצד הרשת מתכננת לשנות את כללי המשחק. בשיחה הוא חושף את מודל התמחור הייחודי, את יחס הרשת למתרחש בשוק המקומי, הטרנדים הבאים ועוד. ריאיון
ענת סימן טוב | 
קווין כריסטי נשיא גולד ג'ים (צילום יחצ, shutterstock)
שוק הכושר הישראלי נושא בתואר: אחד היקרים בעולם. דווקא על רקע זה, רשת Gold’s Gym, מותג-על בינלאומי וסמל כושר ותיק, ממשיכה בהתרחבות המקומית. לקראת השקת סניפים חדשים, שוחחנו עם קווין כריסטי, סגן נשיא Gold’s Gym העולמית, כדי להבין כיצד הרשת מתכננת לשנות את כללי המשחק. בשיחה הוא חושף את מודל התמחור הייחודי, את יחס הרשת למתרחש בשוק המקומי, הטרנדים הבאים, ומהי מטרת העל של המותג בישראל לשנים הבאות.
מחירי חדרי הכושר בישראל גבוהים משמעותית מהמקובל בעולם. כיצד Gold’s Gym מתכננת להיכנס לשוק המקומי ולספק תמורה גבוהה לכסף, מבלי להתפשר על הסטנדרט הגלובלי המוכר שלכם?
 "אנו ממצבים את עצמנו במדרג המחירים הבינוני" מבהיר קווין. "המותג שלנו מתבסס על אחידות גלובלית מחייבת במוצר ובשירות, עם מינימום התאמות לוקאליות. יחד עם זאת, מודל התמחור הסופי נבנה תוך התחשבות מלאה בתנאי השוק המקומיים בישראל".
הרשתות המקומיות סופגות ביקורת רבה על חוזים קשיחים וסעיפים עם 'עמלות נסתרות'. האם Gold’s Gym תביא עמה לשוק הישראלי את המודל השקוף והפשוט המוכר ממדינות הליבה שלכם? ת: קווין מסייג: "הנושא נתון לסמכותו הבלעדית של הזכיין המקומי. תנאי החוזים והמנויים יגובשו בהתאם לחוק הישראלי ולמציאות העסקית המקומית".
ומה לגבי חבילות ייעודיות, כמו מנויים משפחתיים או סטודנטיאליים, כפי שנהוג בסניפים גלובליים רבים?
"כן, חבילות כאלה יהיו, אך הכול יוכרע בהתאם להחלטת הזכיין הישראלי".
מניסיונך העולמי, האם אתה מזהה הבדלים מהותיים בסגנון האימונים של הקהל הישראלי בהשוואה למתאמנים באירופה ובארה"ב?
"לא. להערכתנו, אין הבדלים משמעותיים בין ישראל לשאר העולם, יש די דימיון".
אילו שיעורים וסוגי אימון רושמים את הביקוש הגדול ביותר בסניפי Gold’s Gym ברחבי העולם, והאם אתם רואים אותם משתלבים גם בזירה הישראלית?
 "קיים ביקוש עצום לאימוני קבוצות פונקציונליים, עם דגש על אימוני ביצועים (Performance)," הוא מציין. "אנו רואים פוטנציאל גבוה מאוד לשילוב תכנים אלה גם במועדונים בישראל".
אם נתמקד במתאמן הישראלי – האוהב אימוני כוח, פילאטיס רפורמר, קרוספיט ו-HIIT איזו מגמה עולמית שאתם מובילים תתאים לו במיוחד?
 "קווין מצביע על מגמה ברורה: "חד משמעית, אימוני כוח ואימוני Performance. פורמטים כמו HYROX הם משהו שמתאים מאוד למנטליות של הקהל הישראלי".
האם צפויים להגיע לישראל גם קונספטים חדשניים וייחודיים כמו Gold’s Studio או מערכי אימון פונקציונלי מבוססי דאטה?
"יש בהחלט פוטנציאל," הוא משיב. "Gold’s Fit ואימוני HYROX הם קונספטים שבהחלט נמצאים על הפרק, וצפויים להשתלב במועדונים החדשים."
שוק הכושר הישראלי נחשב צפוף ותחרותי. מהו הערך המוסף ש-Gold’s Gym תביא כדי להתבלט מול הרשתות המקומיות?
"הבידול שלנו טמון במתקנים ייחודיים ומעוצבים, עם דגש חסר פשרות על כוח וביצועים. בנוסף, אנו מציעים סטנדרט אירוח גבוה, התחייבות לתוצאות אימון אמיתיות וטיפוח קהילה חזקה. אלו הם המרכיבים המבדלים של Gold’s Gym".
 
לסיום, מהו החזון של Gold’s Gym לשנים הקרובות בשוק הישראלי?
 "יש לנו אמון מלא ובלתי מסויג במאסטר-פרנצ'ייז הישראלי," מדגיש קווין. "חיים פרנקל הוא מנהל מוערך ובעל ניסיון רב, ובזמן קצר הוא כבר השיק שני מועדונים מרשימים: הסניף המצליח בתל אביב, שזכה בפרס היוקרתי 'המועדון הבינלאומי החדש הטוב ביותר' בכנס Gold’s Gym העולמי לשנת 2025, והסניף החדש בירושלים, העומד בסטנדרט הגלובלי הגבוה ביותר. סניף שלישי כבר מתוכנן להיפתח בתחילת 2026. המועדונים האלה מעוצבים בהשראת מורשת המותג, מצוידים בציוד המתקדם ביותר, כוללים חנות פרו-שופ, ומייצרים אווירת אימון עוצמתית עם מאמנים שמקדמים תחושת שייכות ומביאים לתוצאות אמיתיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה