כסף וצרכנות

לופטהנזה במהלך אסטרטגי חדש: זה מה שיקרה בחברת תעופה

חברת התעופה לופטהנזה משנה את פניה והולכת למהלך אסטרטגי חדש בקבוצה שלה. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
לופטהנזה (צילום shutterstock)

לופטהנזה יוצאת למהלך מרענן ומודרני של מיתוג מחדש שמגיע אחרי יותר מחמישה עשורים עם אותו הלוגו המוכר. אחד השינויים הבולטים ביותר הוא בלוגו האייקוני,  העגור המפורסם ימשיך ללוות את הקבוצה, אך מעתה יופיע ללא העיגול שסבב אותו במשך יותר מ-50 שנה, בסמל נקי, מודרני ועצמאי שמסמל את כל קבוצת לופטהנזה.
 

העדכון כולל גם פונט חדש ופלטת צבעים מורחבת עם שישה גוונים נוספים, שנבחרו כדי לייצג שכבות שונות מהקרקע ועד השמיים. הצבעים החדשים משקפים את המגוון הרחב של החברות, העובדים והנוסעים המרכיבים את הקבוצה.
 

למרות המיתוג הקבוצתי החדש, כל חברות התעופה תחת לופטהנזה – כולל SWISS, Austrian, Brussels Airlines, Eurowings, Discover Airlines ואחרות  ישמרו על המותגים והזהות העצמאית שלהן. עם זאת, כל מטוסי הקבוצה יקבלו חותמת חדשה: “Member of Lufthansa Group”, חותמת שמציינת בבירור את השייכות למשפחת לופטהנזה גם כאשר המותגים עצמם שונים.


המהלך מציג שילוב בין מסורת למודרניזציה, ומדגיש את הרצון של הקבוצה להציג זהות מאוחדת וברורה מבלי למחוק את הייחודיות של כל מותג ומותג.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה