כסף וצרכנות
בהשקעת 6.5 מיליון שקל: רשת תכשיטי היוקרה פותחת סניף בכיכר המדינה
רשת תכשיטי אימפרס מודיעה היום על השקעה של 6.5 מיליון שקל בפתיחת לאונג' יוקרתי, זה המיקום שנבחר. כל הפרטים
רשת תכשיטי אימפרס פותחת בלב כיכר המדינה לאונג' יוקרתי דו-קומתי בגודל של 250 מטר מרובע יחיד מסוגו מבית רולטיים בעלות השקעה ושיפוץ של 6.5 מיליון שקל, הלאונג' מציג לראווה מותגי שעונים ותכשיטים מהמובילים בעולם,
הקומפלקס המדובר הוא מתחם יוקרתי בן שתי קומות, שהושק על ידי רשת השעונים והתכשיטים, Impress מבית רולטיים בלב כיכר המדינה. לאונג' דגל זה הוא לא רק מקום לרכישה, אלא מוקד עלייה לרגל לחובבי עיצוב, סטייל, שעוני יוקרה ותכשיטי יוקרה. בלאונג' עוצב כלאונג' פרטי, שקט ומזמין, כזה שמציב את הלקוח במרכז ומאפשר לו לחוות חווית קניה בקצב אחר. השירות פרסונלי, האווירה מוקפדת, והאסתטיקה מדברת יוקרה מבלי להתנצל.
לצד שעוני היוקרה, הלאונג' כולל מבחר תכשיטים רחב מבתי עיצוב בינלאומיים. בין המותגים שניתן למצוא במקום Pomellato, Gucci Fine Jewelry , Effy Jewelry ו- Le Vian ולצידם, מותג הבית Impress Jewelry שמציג עיצובים בלעדיים בקווים קלאסיים ועכשוויים כאחד.
Le
קרין קיש קליסקי, סמנכ"לית הסחר והשיווק של קבוצת רולטיים, חושפת את החזון שמאחורי פתיחת Impress Lounge , המקום החדש בישראל שמספק חוויית קנייה יוקרתית ואינטימית בעולם השעונים והתכשיטים.
לדברי קיש קליסקי, החזון של Impress Lounge התחיל מתוך זיהוי של צורך אמיתי בשוק, מקום ייחודי שייתן מענה לאוהבי השעונים והתכשיטים היוקרתיים בארץ. מקום שירגיש כמו בית עבור אספנים וחובבי שעונים ותכשיטים, שבו יוכלו להרגיש בנוח ומחוברים לתחום האהוב עליהם.
Le
קרין קיש קליסקי, סמנכ"לית הסחר והשיווק של קבוצת רולטיים, חושפת את החזון שמאחורי פתיחת Impress Lounge , המקום החדש בישראל שמספק חוויית קנייה יוקרתית ואינטימית בעולם השעונים והתכשיטים.
לדברי קיש קליסקי, החזון של Impress Lounge התחיל מתוך זיהוי של צורך אמיתי בשוק, מקום ייחודי שייתן מענה לאוהבי השעונים והתכשיטים היוקרתיים בארץ. מקום שירגיש כמו בית עבור אספנים וחובבי שעונים ותכשיטים, שבו יוכלו להרגיש בנוח ומחוברים לתחום האהוב עליהם.
Impress Lounge עוצב כמקום אינטימי, נעים ומפנק, בו הלקוחות יוכלו להגיע, לשבת בנוחות על ספות יוקרתיות, ליהנות מכוס קפה איכותי או ללגום וויסקי ושמפנייה בסביבה יוקרתית אך חמימה ומזמינה. המטרה היא להעניק ללקוחות חוויית קנייה שמרגישה כמו ביקור בבית, בו הם יכולים להרגיש בנוח ולבצע רכישות בלא כל לחץ או מתח.
.jpeg)
לאונג' אימפרס קרדיט: יח"צ
בחו"ל לאונג'ים במקומות יוקרתיים ובתי קפה הופכים חלק מחווית הלקוח. בו הצרכנים רוצים להרגיש בפינוק, רגע לפני שמשלמים לא מעט כסף. הם נהנים מהחוויה, מה שגורם להם לחזור בשנית.
עוד ב-
בנוסף, למועדון ה- VIP של Impress Lounge יש כניסה ייחודית, המאפשרת לחברים בה להיכנס למתחם, להרגיש את האווירה הייחודית ולהשתמש בחדר ישיבות פרטי שהוקם במיוחד לצורך ישיבות ודיונים עסקיים, יחד עם גישה לפסיליטיז ברמה גבוהה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



