כסף וצרכנות

תנובה מזהירה: "טעות ברישום, זה לא נכון"

תנובה מודיעה על טעות ברישום תוקף של המוצר האהוב והפופלרי על הצרכנים. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
תנובה (צילום מרים אלסטר פלאש90)
חובבי השוקולד, שימו לב. חברת תנובה מודיעה על טעות בתאריך התפוגה במעדן האהוב Yolo עם שוקולד מריר. על פי ההודעה הרשמית של החברה, המוצר סומן בטעות בתאריך 17/12/26, בעוד שהתוקף האמיתי הוא עד 17/12/25 בלבד.
מדובר בטעות דפוס נקודתית, שמתרחשת רק על מוצר זה ובתאריך המדובר. חשוב להדגיש כי המוצר תקין לחלוטין וניתן לצרוך אותו בבטחה עד לתאריך הנכון, כך שהטעויות על האריזה לא מצביעות על בעיה באיכות או בבטיחות השוקולד.
תנובה מסרה כי עדכנה את שירות המזון במשרד הבריאות ופועלת בהתאם להנחיות שניתנו. החברה גם מזמינה את הצרכנים שבידם המוצר לפנות למוקד שירות הצרכנים של תנובה לקבלת מידע נוסף או בירורים, אם נדרש.

יולו עם טעות רישום תוקף. קרדיט: יח"צ
לציבור הצרכנים, מדובר בעיקר בהזדמנות לוודא את תאריך התפוגה על האריזה לפני הצריכה, במיוחד עבור מי שמתכנן לשמור את השוקולד לתקופה ארוכה יותר. טעויות כאלו, על אף שהן נדירות, מדגישות את החשיבות של בדיקה קצרה של התוויות לפני הצריכה.
כל מי שרכש את המוצר עם תאריך שגוי על האריזה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות של תנובה, אך אין חשש לבריאות או לאיכות השוקולד עצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה