כסף וצרכנות
אייר פראנס בבשורה משמחת: מחלקת היוקרה נחתה היום בישראל
חברת התעופה אייר פראנס נחתה היום עם מטוס Boeing 777-300ER אשר מיכל את מחלקת היוקרה הנחשקת בעולם. כל הפרטים
בעידן שבו התחרות על נוסעי הפרימיום הולכת ומחריפה, וחברות תעופה נאבקות על כל לקוח יוקרתי עם טרקלינים משודרגים, מושבים רחבים ושירות מוקפד, מחלקה ראשונה אמיתית הפכה למוצר נדיר במיוחד. דווקא על רקע היעלמותה של המחלקה הראשונה מחברות תעופה רבות באירופה ובישראל, נרשם היום רגע יוצא דופן בשמי ישראל.
טיסת אייר פראנס מפריז נחתה היום בנמל התעופה בן גוריון כשהיא מביאה לראשונה לישראל את מחלקת היוקרה La Première. מדובר במחלקת הדגל של החברה הצרפתית, המופעלת במטוסי Boeing 777-300ER, ומציבה רף חדש של יוקרה בקו תל אביב–פריז. זוהי הפעם הראשונה שחברת תעופה אירופית מפעילה מחלקה ראשונה מלאה בקו לישראל, מהלך שמבליט את ישראל על מפת היעדים היוקרתיים של עולם התעופה.
La Première נחשבת לאחת המחלקות היוקרתיות בעולם התעופה, עם סוויטות פרטיות, פרטיות מלאה לכל נוסע, מיטה נפרדת, שירות אישי מוקפד וחוויית קרקע ואוויר מהגבוהות שיש. מדובר בחוויית טיסה שמזכירה יותר מלון בוטיק מעופף מאשר מטוס נוסעים, ומגלמת את ה”שיק הצרפתי” במלוא עוצמתו, מהקרקע בפריז ועד הנחיתה בישראל.
המחלקה תפעל בקו תל אביב–פריז בטיסות יומיות נבחרות. טיסה AF962 תמריא מפריז שארל דה גול בשעה 08:55 ותנחת בתל אביב בשעה 14:10, וטיסת החזור AF963 תצא מתל אביב בשעה 15:55 ותנחת בפריז בשעה 19:40. המהלך מסמן חיזוק משמעותי של הקשר האווירי בין ישראל לאירופה ברמת הפרימיום הגבוהה ביותר.

מחלקה ראשונה באייר פראנס: קרדיט: חדשות התעופה בטלגרם
במקביל להשקת השירות בישראל, אייר פראנס תרחיב את הפעלת מחלקת La Première גם ליעדים מרכזיים נוספים בארצות הברית, בהם אטלנטה, בוסטון ויוסטון, החל משנת 2026. בכך מבקשת החברה למצב את עצמה בחזית התחרות הגלובלית על נוסעי היוקרה, ולחזק את נוכחותה בקווים האסטרטגיים ביותר.
עוד ב-
נחיתת הטיסה היום בנתב”ג אינה רק אירוע תעופתי סמלי, אלא הצהרה ברורה: מחלקה ראשונה אמיתית חוזרת לשמי ישראל, ומציבה סטנדרט חדש של יוקרה, שירות וחוויית טיסה בקווים היוצאים ונכנסים למדינה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



