כסף וצרכנות

להיט הטיקטוק יוצא לפופאפ: זה מה שיקרה בחנוכה

טרנד הטיפוח הקוריאני שסוחף נשים וצעירות רבות בעקבות הטיקטוק והרשתות החברתית,  יוצא מהמסך ישר לפופאפ של סופר פארם. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
צילום shutterstock
הטיפוח הקוריאני תפס תאוצה בישראל, כמו כל טרנד טיקטוק. המוצרים הקוריאנים נחשבים ללהיט עקב סגולתם לטיפוח איכותי וצעיר יותר.
רשתות הפארם הבינו את הטרנד הסוחף והביאו את המוצרים אליהם, מה שגרם לחיסולי מלאי מהירים. רשת סופר־פארם לקחה את זה צעד קדימה ומשיקה בישראל מתחם פופ־אפ ייעודי לעולם הביוטי הקוריאני, שייפתח במהלך חופשת חנוכה בקניון עזריאלי תל אביב. המתחם יציע חוויה כוללת לחובבי טיפוח העור, וירכז תחת קורת גג אחת את כל מותגי הביוטי הקוריאניים הבולטים שהצטרפו לרשת במהלך השנה האחרונה.
בין המותגים שיוצגו בפופ־אפ ניתן למצוא את השמות הוויראליים והאהובים ביותר בזירת הביוטי הקוריאני המופצים ביותר ברשתות החברתיות שהפכו אותם למוכרים פופלריים ומוכרים כמ Beauty of Joseon, AXIS-Y, SOME BY MI, ELIZAVECCA, SKIN1004, MEDICUBE, ANUA, Belif, UNOVE, DR. ALTHEA, LANEIGE ועוד מותגים מובילים שהפכו לשם דבר ברשתות החברתיות ובקהילת הטיפוח.
 
הייחודיות במתחם הפופ־אפ שהוא יכלול עמדות התנסות במוצרים, כל שמי שלא מכירה את המוצרים, תוכל להכיר אותם,  לצד עמדת קינוחים קוריאניים שיחולקו בכל רכישה. בנוסף, כל מבקר במתחם יקבל סט דוגמיות מתנה עד גמר המלאי, ובכל יום 150 הלקוחות הראשונים שיגיעו לפופ־אפ יזכו גם בסט מוצרים מוקטן במתנה. במקביל לפעילות במתחם, סופר־פארם תחלק בכל סניפי הרשת דפי מדבקות בעיצוב ביוטי קוריאני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה