כסף וצרכנות

המהלך האסטרטגי הענק של ישרוטל: זה השיתוף פעולה של הרשת

רשת ישרוטל ממשיכה את שיתוף הפעולה שלה, עם רשת המלונות הענקית והנחשבת בחו"ל, כחלק ממהלך אסטרטגי. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
ליאור רביב מנכל ישרוטל (צילום טאלו לורן, shutterstock)
ענקית המלונאות הגלובלית Hilton ממשיכה להרחיב את נוכחותה באירופה, והפעם בשיתוף פעולה עם רשת המלונות הישראלית ALUMA מקבוצת ישרוטל. לאחר שמלון ADIA Aluma Athens הצטרף למותג Curio Collection, מצטרף כעת גם מלון ANISE למותג Tapestry Collection by Hilton, ומציע חוויית אירוח ייחודית בלב אתונה לצד הכוח המותגי והשיווקי של Hilton ברחבי העולם.
כזכור, רשת ישרוטל ממשיכה להתרחב גם בארץ וממש לאחרונה פתחה את מלון היוקרה שלה קיימא.
שיתוף הפעולה בין ALUMA ל-Hilton הוא ארוך טווח וכולל את כלל מלונות הרשת באתונה, כחלק מהאסטרטגיה של ישרוטל להרחיב את פעילותה הבינלאומית. המהלך מעניק למלונות ALUMA תמיכה מותגית ושיווקית גלובלית, תוך שמירה על חוויית האירוח הייחודית שמאפיינת את הרשת.
מלון ANISE ממוקם בלב אזור תוסס בעיר, לאורך "דרך התבלינים" ובסמוך לשכונת פסירי הצבעונית והחיה. המלון כולל 57 חדרים, בהם סוויטות וחדרי משפחה, המעוצבים בהשראת צבעי הטבע והאור היווני. האורחים נהנים מחוויית אירוח חמימה הכוללת ארוחת בוקר עשירה, מיני-בר, כספת, מכונת אספרסו, מוצרי טיפוח איכותיים וגישה לאינטרנט אלחוטי מהיר.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, ציין כי "שיתוף הפעולה עם Hilton ושיווק מלונות ALUMA תחת מותגי Hilton מהווים צעד נוסף בחיזוק הפעילות הבינלאומית של ALUMA. זהו מהלך שמחבר בין סטנדרט האירוח של ישרוטל לבין הפלטפורמות והיכולות הגלובליות של Hilton, ומאפשר לנו להציע לאורחים חוויית אירוח מודרנית, מעוצבת ומוקפדת בלב אתונה. אנו ממשיכים לבסס את ALUMA כרשת בינלאומית צומחת, ובמקביל להרחיב את הפעילות שלנו ביעדים מרכזיים נוספים באירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה