כסף וצרכנות

רמי לוי שוב שובר את השוק: המותג היוקרתי ב-289 שקל

רמי לוי מחזיר את המבצע מרסק התחרות. בסניפי הרשת נמכרים המעילים לגברים בסגנון יוניקלו של שני המותגים המבוקשים קלווין קליין וטומי הילפיגר נמכרים במחיר של 289 שקל בלבד
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
ענקיות הקמעונאות כבר מזמן לא מוכרות רק מוצרי מזון או מוצרי יסוד בסיסיים, כך ברשת 'רמי לוי שיווק השקמה' ניתן למצוא פריטים שונים לבית. פעם נוספת רמי לוי מפתיע עם יבוא בלעדי של שני מותגי אופנה עולמיים שניתן למצוא בכל סניפי הרשת והמבצע עליהם חוזר לעוד סיבוב.
עתה רמי לוי מציע ללקוחות מעילי מעצבים של המותגים היוקרתיים קלווין קליין וטומי הילפיגר, במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מהמקובל ברשתות האופנה המובילות, כעת הוא מחזיר את המבצע. בסניפי הרשת נמכרים המעילים לגברים בסגנון יוניקלו של שני המותגים המבוקשים נמכרים במחיר של 289 שקל בסך הכל.

אין ספק כי מדובר בפער דרמטי לעומת 700-900 שקל שבהם הם משווקים באתרי האופנה Next ו-Factory 54. מדובר בהנחה של מאות שקלים שמעוררת עניין רב בקרב צרכנים שנמאסו מעליות המחירים.
כזכור, רמי לוי כבר ייבא בעבר את מותג האופנה של TOMMY HILFIGER, כאשר בחודש מאי מכר חולצות של המותג במחיר של 159.60 שקל. המהלך הגיע כקונטרה לרשתות המתחרות, ויקטורי ואושר עד, לאחר שייבאו לארץ ביבוא מקביל את האייפון 17. ויקטורי מכרה אותו במחיר מפתיע של 2,899 שקלים לדגם הבסיסי, נמוך ב-100 שקל מהמחיר שניתן לו ב"אושר עד", ותורים ארוכים השתרכו בשתי הרשתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה