כסף וצרכנות

גידול של יותר מ-200%: אלו 5 הקטגוריות המועדפות על הישראלים שרוכשים מחו"ל

חודש הקניות של נובמבר הזניק את היקף הרכישות של הישראלים שהקטגוריות המובילות הן צעצועים, בגדים, לפטופים ועוד. באילו שתי קטגוריות נצפה הזינוק הגבוה ביותר?
שרון טל | 
חנות בגדים (צילום freepik)
חודש הקניות של נובמבר מתקרב לסיום, ומסתבר שהישראלים קונים וקונים בהמוניהם אך לא רק באתרים המקומיים. במחצית הראשונה של נובמבר, זיהו באתרי קבוצת USHOPS גידול של 60% בקניית פרטי אופנה לעומת חודש שעבר, חלוקה של 50:50 בין גברים לנשים. עוד עלה מהנתונים כי 70% מהלקוחות שרוכשים אופנה הם בגילאי 20-50, כש-70 מהם קונים בגדים, ו-30% נעליים.
מנתוני חברת USHOPS המתמחה בייבוא אישי מארה"ב, עולה כי חל זינוק חד ברכישות של ישראלים ישירות מארה"ב. הקטגוריות הצומחות ביותר בהיקף הרכישות של ישראלים מארה"ב הם: בגדים (274%), לפטופים (274%), צעצועים (200%), קוסמטיקה (156%), ציוד נלווה למחשבים (116%). הנתונים מסתמכים על הזמנות שביצעו הישראלים בחודשים אוקטובר נובמבר 2020 בהשוואה לחודשים המקבילים אשתקד.
בקבוצת USHOPS צופים גידול של 300% ברכישות מאתרים אמריקאיים: "כמדי שנה, רגעי השיא של הרכישות מתנקזים לעונת הסיילים המטורפת שהחלה בחודש נובמבר, כשאנו רואים השנה מבצעים אגרסיביים יותר מאשר בשנים קודמות, זאת בשל עודפי סחורה שנותרו ברשתות ובקרב הסוחרים בתקופת הקורונה. כמו כן, הצפי הוא שרשתות  ספציפיות יציגו הנחות משמעותיות במיוחד במגוון תחומים. אומר ירון בן אלי מנכ"ל בוצת USHOPS ומוסיף כי ניכר גידול משמעותי בכל קטגוריות הקניות. עוד אומר בן אלי: "אחד ההסברים לצמיחות הניכרות שבקניות ממגוון מותגים בארה"ב היא פערי המחירים בין ישראל לארה"ב שיכולים להגיע לעשרות אחוזים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה