כסף וצרכנות

כמה כסף שווה אגרוף מאלוף בלתי מנוצח?

קרב האגרוף שנערך השבוע בין פלויד מייוות'ר ללוגאן פול לא היה רק החלפת מהלומות, אלא גם מסחטת כספים ענקית, והערכות מדברות על סכומי עתק שיילכו לכיסיהם של שני המשתתפים, למרות שאף אחד מהם לא ניצח
יאיר מור | 
שופט איגרוף מניף ידיים עם שני מתאגרפים (צילום Jonathan Tomas / Unsplash)
קרב האגרוף שנערך בלילה שבין ראשון לשני בין האלוף הבלתי מנוצח פוליד מייוות'ר לכוכב היוטיוב לוגאן פול נמשך 8 מערכות ו-24 דקות בלי מנצח רשמי - אך ניתן לומר ששני המשתתפים ניצחו בענק, אם לשפוט לפי חשבונות הבנק שלהם.
הקרב בין המתאגרף המנוסה בן ה-44, שהכריז על פרישה כבר שלוש פעמים - ב-2007, ב-2015 וב-2017 - לבין הצעיר בן ה-26 שהפסיד בקרב המקצועי היחיד שהשתתף בו עד כה, הניב רווח נאה לשניהם. מכיוון שמדובר בקרב ראווה בלבד, הנתונים המדויקים לא פורסמו, אך הערכות מדברות על כך שמייוות'ר קיבל על השתתפותו 50 מיליון דולר, בעוד פול קיבל כ-10 מיליון דולר.
מעבר לכך, חולקים השניים אחוזים מהכנסות האירוע, שכרטיסים לצפייה בו ברשת נמכרו במחיר שהתחיל מ-50 דולר. נתוני הצפיות גם הם לא נחשפו, אך גם כאן יש מי שמעריך שההכנסות מרכישת מנויי צפייה לקרב הזה עברו את 100 מיליון הדולרים.
לא פלא, אם כן, ששני המתאבקים יצאו מרוצים מהקרב. מייוות'ר בן ה-44 טען כי "הופתעתי מהיכולת שלו", אך הוסיף כי "היה כיף" וכי "נגד מישהוא בגודל שלו" - לוגן גבוה ממייוות'ר ב-15 ס"מ וכבד ממנו ב-15.5 ק"ג - "יהיה לו קשה".
פול, מצידו, אמר אחרי הקרב כי "אני לא רוצה שמישהוא יגיד לי שוב אי פעם שיש דבר שהוא בלתי אפשרי. העובדה שאני כאן, עם אחד מהמתאגרפים הטובים ביותר בכל הזמנים, מוכיחה שכל אחד יכול לעשות כל דבר". הוא הוסיף כי "זה כבוד - אחד הרגעים הגדולים בחיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה