כסף וצרכנות
החרדים קיפלו את בעלי בית הקפה: "יותר לא ישבו אצלי בט' באב" | צפו:
אמיר פורת בעלי החנות: אני אדם מסורתי שצם, והעסק סגור מדי שנה בליל ט׳ באב ומופעל ביום ללא מוסיקת רקע, בשולחנות מצומצמים הממוקמים בתוך העסק ולא מחוצה לו, עם תפריט מצומצם, מבקש מחילה אם פגענו ברגשותיו של כל אדם באשר הוא. יצויין כי במקביל שוחח עימו הרב הלוי והורה לו לנהוג לפי הכללים https://t.co/907AEDj0Qj
— ישראל כהן (@Israelcohen911) July 18, 2021
בהמשך התברר כי המחאה החרדית בפתח בית הקפה עבדה וכי בית הקפה בשנה הבאה יישאר סגור ויספק רק אפשרות של טייק אוואי: "קידוש השם. אמיר פורת הבעלים של ביסקוטי: ״הגעתי להחלטה שמשנה הבאה ביום תשעה באב ,לא אאפשר ישיבה של לקוחות בשולחנות בתוך בית הקפה. הפעילות היחידה תהיה של מכירת מוצרים "לקחת" - זאת מתוך רצון לכבד את ריגשותיהם של כלל לקוחותינו. מחילה שוב מכל הלב אם מישהו נפגע מפעילותינו המוטעית היום״
קידוש השם. אמיר פורת הבעלים של ביסקוטי: ״הגעתי להחלטה שמשנה הבאה ביום תשעה באב ,לא אאפשר ישיבה של לקוחות בשולחנות בתוך בית הקפה. הפעילות היחידה תהיה של מכירת מוצרים "לקחת" - זאת מתוך רצון לכבד את ריגשותיהם של כלל לקוחותינו. מחילה שוב מכל הלב אם מישהו נפגע מפעילותינו המוטעית היום״
— ישראל כהן (@Israelcohen911) July 18, 2021
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
14.עד שנה הבאה מי יזכורעד שנה הבאה מי יזכור 08/2021/06הגב לתגובה זו0 0עד שנה הבאה מי יזכורסגור
-
13.כל הכבוד לבעל העסק. עוזב ומודה ירוחם? (ל"ת)אזרח יהודי 07/2021/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.מה שחשוב זה מוצאי ט' באב כי עד עשרה האבליהודה 07/2021/26הגב לתגובה זו1 0כך שומרים שומרי אבלות על חורבן הביתסגור
-
11.וואי וואי פגעת בנשמות החרדיםהדרקון 07/2021/26הגב לתגובה זו0 0היינו אצלך לפני כשבועיים ברמת גן -בני ברק. היה מאכזב מאוד אולי באמת כדאי שתשקיע בחרדים.סגור
-
10.תשנו כותרת ל:נצחון נגד הכחשת תשעה באבאלי 07/2021/25הגב לתגובה זו0 0כותרת משנה: קבוצה של חילונים מכחישי תשעה באב כבר לא תבלה בבית הקפה .... ראוי לציין כי זהו יום בו הוגלו לפני 1985 שנה הוגלו היהודים , נרצחו וירושלים נחרבה. החשש של המוחים הוא שהיום יוכחש ע'י יהודים לא דתיים כפי שמכחישים היום את השואה.סגור
- טען עוד
-
9.ביזוי תשעה באב שווה לביזוי ימי הזיכרון והשואה. (ל"ת)יעל 07/2021/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.פתיחהיהודי חילוני 07/2021/23הגב לתגובה זו0 1אין בעיה שיפתחו ב9 באב,בתנאי שיפתחו גם ביום השואה. לא לכפיה החילונית.סגור
-
7.חרדיםחיון 07/2021/22הגב לתגובה זו1 0תשע ימים באב . יומיים כיפור. שמונה ימים פסח. מאה ימי שישי שבת. די ,צאו לנו מהוריד.סגור
-
הוא מכבד את הכסף שלהם לא אותם (ל"ת)לוי 07/2021/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.לא רק שאפתח גם יהיו סנדביצים עם פסטרמה חזיר. (ל"ת)מניק 07/2021/22הגב לתגובה זו2 5סגור
-
בורות.זה רק מראה שאנשים כמוך יבזו את יום השואה בעוד 100 (ל"ת)שי 07/2021/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לא יהיה יותר צום ט' באב וגם אתה לא תהיה על הגלובוס (ל"ת)יהודיה 07/2021/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
גועל נפש איפה הנשמה היהודית שלך. קצת לשמור על הגחלת.דוסית 07/2021/24הגב לתגובה זו3 1כשאנחנו בורחים מהיהדות הגויים הארורירם מזכירים לנו את זה בדברים כגון תאי גזים. אנקויזיציה. מסעי צלב. אז יאללה תכין סנדויץ אבל עם פסטרמה כשרה.סגור
-
5.אנשים לא מביניםאליהו 07/2021/22הגב לתגובה זו2 0תשעה באב זה יום שמבטא שואה נוראה שבאה על ראש עמנו מידי הנאצים של אז שהחריבו את הישוב היהודי ,חורבן שיחד עם החורבן שאחרי מרד בר כוכבא ,לקח לעם היהודי כ2000 שנה להתאושש וגם זה לא לגמרי...,אז קצת כבוד לא יזיק גם לאלה. שחיים את הרגע ושוכחים את האתמול.סגור
-
4.בושה וחרפה לכתוב קיפלואיזה כותרת "קיפלו" 07/2021/21הגב לתגובה זו3 0ט באב זה כמו יום השואה רק פי 100 יותר מהשואה אז עכשיו החילונים הוכיחו שממש לא אכפת להם מיום השואה, מה שאכפת להם זה רק לרדת על החרדים למה הם עומדים דום בצפירה כמו הגרמנים, כן כן כמו הגרמנים ממש תבדקו מאיפה לקחו את רעיון הצפירה אחרי זה תחשבו טוב אם לעמוד ביום השואה וביום הזיכרון זה עושה עוול למתים בט באב שזה יום צום ותענית לזכר חורבן בית המקדש הראשון והשני ושאר אסונות קשים שפקדו את העם היהודי במשך כמעט אלפיים שנה והוא כולל את גם יום השואה בתוכו, ביום הזה היהודים צמים ונמצאים בבתי הכנסת יושבים על כריות בריצפה וקוראים במגילת איכה וקינות ותפילות ככה מכבדים את יום השואה, ולא בצנהג שנלקח מהגוים ועוד מהגרמנים ויש לכם טענות למה החרדי לא עומד בצפירה, השם ירחם עליכם שתתפקחו כבר שהקב"ה יתן לכם שכל בינה ודעת ותזכו ללמוד תורה ולקיים מצוות,סגור
-
3.כל הכבוד לבישקוטי (ל"ת)לא אתפלא אם המכירות 07/2021/21הגב לתגובה זו3 2סגור
-
2.בגל חום כזה צריך לבטל צום . פיקוח נפש (ל"ת)ארז 07/2021/18הגב לתגובה זו6 10סגור
-
1.חברים, בפ"ת פתחו טיב טעם חדש. מהמם!צרפתי 07/2021/18הגב לתגובה זו10 14אותם אף אחד לא יקפל. אה... ולא לשכוח להחרים את בתי הקפה שנכנעו לכת הטרור.סגור
-
זה מתאים לך לאכול שם ולהסריח את הסביבה (ל"ת)אחת 07/2021/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
די לצביעותיוסי 07/2021/19הגב לתגובה זו5 5אולי תסביר לי למה כשחרדי עושה מנגל ביום הזיכרון-מתנפלים עליו (ובצדק), אבל לחילונים מותר לחגוג ביום הזיכרון של עם ישראל???? תאמין לי שנהרגו אז הרבה יותר חיילים יהודים.סגור
-
נהרגו יותר יהודים מקום המדינה ביום הזהשי 07/2021/25הגב לתגובה זו0 0יש צביעות גדולה בגזר החילוני והיא נובעת מבורות. בשבילם לזלזל ביום כזה לשבת לבלות ברבים כאילו כלום לא קרה, זה בסדר, אבל המיעוט של עושי המנגל ביום הזיכרון, זה לא בסדר בגלל שהם חרדים.סגור


