כסף וצרכנות

מנכ"ל תנובה: קורא לחברות אחרות לאמץ את לוחמי צה"ל

החיבור לשייטת 3 הוא מדהים ואנו רואים בו חשיבות עצומה. אנחנו מקיימים הרמות כוסית והדלקות נרות עם לוחמי השייטת, מקיימים מפגשים בין עובדי החברה ללוחמים הימיים, מסייעים לחיילים הבודדים ולעיתים אפילו מעסיקים לוחמים שמשתחררים מהשייטת בתפקידים ייחודיים בחברה
אייל מליס |  3
אייל מליס (צילום רמי זרנגר)
מזה 12 שנים אנו בתנובה מאמצים במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" מבית "יחד למען החייל" את שייטת 3 - יחידת ספינות הטילים של חיל הים בצה"ל.
תנובה היא חברת המזון הגדולה והמובילה בישראל, פועלת מעל ל-95 שנה ושזורה ונטועה עמוק בחברה הישראלית. מוצריה של תנובה מגדירים את הטעם הישראלי ומהווים מרכיב מרכזי ומזין בשולחן האוכל של המשפחה הישראלית. כחברה לאומית שחרטה על דגלה את תחום האחריות והמחויבות החברתית, תפיסה זו הביאה אותנו לקחת חלק בפרויקט חשוב זה.
אנו בתנובה פועלים לחיזוק הזהות הישראלית ולהעצמת תחושת השייכות בקרב כל מחזיקי העניין של החברה. כל 6,000 עובדי קבוצת תנובה מועסקים בישראל. מרביתם שירתו בצבא, וגם דור ההמשך שלהם עתיד לשרת בצה"ל.
אנחנו תופסים את עצמנו כראי של ה"חברה הישראלית" בכללותה, מעסיקים עובדים מגוונים מכל המגזרים, הדתות ושכבות האוכלוסייה ומוצאים קווי דמיון משותפים בינינו לבין שייטת 3, יחידה גדולה משמעותית, שהחיילים והחיילות שלה מגיעים מכל שכבות האוכלוסייה במדינה.
בחרנו לאמץ את שייטת 3, שייטת ספינות הטילים של חיל הים בשל אופייה הייחודי. מחד העשייה המשמעותית בעלת חשיבות ברמה הלאומית והאסטרטגית תוך עבודת צוות מדהימה, שליטה מלאה בידע, בכלים בטכנולוגיה ומאידך צניעות וענווה המלווה בגאווה מאופקת לאור הישגים כבירים.
היחידה מנהלת ימי שגרה תוך מלחמה קבועה על הגנת המולדת ואנו גאים בה מאוד ובעובדה שנפלה בידינו הזכות להיות המאמצים שלה.
אני קורא מכאן לחבריי בואו והצטרפו למיזם המרגש הזה.
במסגרת פרויקט "אמץ לוחם", חברות ישראליות תורמות כמאה אלף שקל מידי שנה לרווחת החיילים ביחידה. הכספים משמשים לצרכים שונים, ממועדוני כושר ומתקנים בבסיסים ועד סיוע לחיילים הבודדים ביחידה. לפרויקט השפעה חיובית מאוד על חיילי צה"ל והוא מביא לידי ביטוי את הוקרת החברות העסקיות לעשייתם ולתרומתם.
החיבור לשייטת 3 הוא מדהים ואנו רואים בו חשיבות עצומה. אנחנו מקיימים הרמות כוסית והדלקות נרות עם לוחמי השייטת, מקיימים מפגשים בין עובדי החברה ללוחמים הימיים, מסייעים לחיילים הבודדים ולעיתים אפילו מעסיקים לוחמים שמשתחררים מהשייטת בתפקידים ייחודיים בחברה.
כמנכ"ל של קבוצת המזון המובילה, אני סבור שזו האחריות, המחויבות והסולידריות החברתית אותה נכון שכולנו ניקח על עצמנו בתמיכה במגוון היחידות, בחיילים ובחיילות,  שעושים ימים כלילות ושומרים על הבית הישראלי של כולנו.
הכותב: אייל מליס, מנכ"ל תנובה
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שרת תל אביב
    אלי 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנב ..מנכל בחקירה .
    סגור
  • 2.
    תנובה נשלטת על ידי הסינים.ומידע צבאי ידלוף לסינים
    ישראלי 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד דרך של הסינים לרגל.ככהניקבלו מידע על כמות החיילים ביחידות המובחרות)272 ערכות לחייל??(תנובה והנוכלים העומדים בראשה כבר לא מייצגים את טובת המדינה
    סגור
  • 1.
    צביעות
    אחד שיודע 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן יוזמה ברוכה. חבל שלעובדי החברה ברשות החשבת גולדה. משלמים את המשכורת עבור העובד, ואת ההפרש שמתקבל מהזיכוי של ביטוח לאומי ( שלפעמים יותר גבוה בגלל חישוב גיחום, בונוסים וכו) לא משלימים לעובד. המנכל לא נודע אבל מצד אחד תורמים, מצד שני עושקים משרתי מילואים עבדתי החברה 15 שנה, פניתי למי שצריך, ואפשר היה לדבר ללמפה
    סגור