כסף וצרכנות

מהיום אפשר לקנות אייפון בישראל ב"אשראי חכם"

חנויות אייסטור מתחילות מהיום להציע לקונים לשלם באמצעות השירות של הסטארטאפ בלנדר, שמציע אשראי חכם על בסיס בינה מלאכותית ומציע פריסה של עד 60 תשלומים
יאיר מור |  1
אייפונים (צילום pixabay, unsplash)
מכשירי אייפון אמנם יהיו בזמן הקרוב מעט קשים להשגה – ולא בגלל המחיר הגבוה שלהם, אלא ככל הנראה בשל שיבוש הייצור שלהם שנגרם על ידי סגירת מפעלים בסין בעקבות גל הקורונה במדינה – אך מי שירצה להתחדש באייפון חדש, או בכל מכשיר אחר של אפל, יוכל ליהנות לראשונה מפריסת תשלומים רחבה במיוחד בזכות שיתוף פעולה חדש בין iStore, שפועלת כבר כ-15 שנה כמשווקת מוצרי אפל בישראל והחל מ-2016 מוכרת על ידי אפל כמשווקת רשמיות, לבין סטארט-אפ הפינטק Blender, שהוקם ב-2014 והונפק בקיץ שעבר בתל-אביב ושווי השוק שלו עומד כיום על כ-130 מיליון שקל.
החל מהיום מוצע לכל רוכש בחנויות אייסטור, במוקד הטלפוני ובקרוב גם באתר החברה, שמבצע רכישה בסכום של 1,500 שקל ומעלה, לפרוס את המחיר לעד 60 תשלומים באמצעות אפליקציית BlenderPay. המערכת של בלנדר תבחן את העסקה – ותודיע תוך שניות האם היא מאושרת.
 
החברות מציינות כי השירות החדש יאפשר ללקוחות לרכוש את המוצרים היקרים של אפל ללא סכנה לניצול-יתר של מסגרת האשראי או צורך להרחיב אותה במיוחד בהליך ביורוקרטי. בלנדר מאפשרת כיום תשלום בכ-1,500 נקודות בארץ ובעולם, וכעת מגיעה גם לאייסטור. היא הזכירה גם כי בימים אלה היא נמצאת לקראת סיום מהלך הקמת המיזם המשותף עם בנק הפועלים, כדי להציע אשראי בכל נקודת מכירה אפשרית בישראל.
חיים זגורי, בעלי רשת אייסטור, אמר כי "רשת iStore מאז ומתמיד דגלה במתן השירות הטוב ביותר ללקוח והנגשת מוצרי Apple לקהל הישראלי באמצעות מגוון אפשרויות התשלום הרחב ביותר בשוק. היום אנחנו עושים צעד נוסף ומשמעותי בצירוף blenderPay, אשר ינגיש אפילו יותר את כל המוצרים של Apple היישר לצרכן. סביבת העבודה החלומית של Apple קרובה אליכם כעת עוד יותר מתמיד!".
גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל, מסר כי "אנו שמחים על הבעת האמון של אייסטור בבלנדר ובצמיחת תחום ה-BNPL (ראשי תיבות של Buy Now, Pay Later, "קנה עכשיו, שלם אחר כך"; י"מ) בישראל. לקוחות אייסטור יכולים כעת להשלים את רכישותיהם בקלות ומבלי לפגוע במסגרת האשראי. blenderPay נמצאת במגמת התרחבות חזקה במגוון סגמנטים בשוק הישראלי, אנחנו רואים את הביקושים הגדלים מצד הלקוחות, הרשתות ובתי העסק לפתרונות החדשניים שבלנדר מביאה בעולם התשלומים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משעשע
    אריה 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי מצחיק זה תכנסו לאתר שלהם אין להם מלאי בכלל של טלפונים אז מה הקטע ?
    סגור